لوازم جانبی USB-C در macOS Ventura به اجازه کار برای اتصال نیاز دارند

کلیه لوازم جانبی USB-C برای ارتباط با مک های اپل با تراشه های M1 یا M2 با سیستم عامل macOS Ventura به اجازه کاربر نیاز دارند. این اقدام با هدف افزایش امنیت کاربر انجام گرفته است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه بتا macOS Ventura دارای ویژگی جدیدی است که در آن […]

کلیه لوازم جانبی USB-C برای ارتباط با مک های اپل با تراشه های M1 یا M2 با سیستم عامل macOS Ventura به اجازه کاربر نیاز دارند. این اقدام با هدف افزایش امنیت کاربر انجام گرفته است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه بتا macOS Ventura دارای ویژگی جدیدی است که در آن کاربر پیش از استفاده از شارژرها از امنیت آن مطمئن می شود. همچنین این ویژگی برای اتصال پورت های USB-C و Thunderbolt به مک بوک ها به اجازه کاربر نیاز دارد.

 در توضیحات اپل در مورد این ویژگی آمده است: USB-C و Thunderbolt در زمان اتصال به رایانه های مک دارای تراشه های اپل باید توسط کاربر تایید شوند. در این بین اتصالات هاب یا آداپتور های برق و همچنین نمایشگر های مستقل به تایید نیاز نخواهند داشت. بدین ترتیب تنها با انتخاب گزینه مجاز این دستگاه ها می توانند شارژ شوند. به گفته اپل در صورت تغییر پیکربندی امنیتی میتوان از دستگاه های تایید شده تا سه روز برای اتصال استفاده کرد.

 با توجه به اینکه در سال های اخیر مهاجمان بسیاری با استفاده از روش های مختلف اقدام به ورود حریم خصوصی قربانیان می کنند اینگونه تنظیمات با امنیت بالا در دستگاه ها به کاربران کمک می کند تا کاربر خود در این زمینه تصمیم گیری کند. سیستم عامل macOS Ventura هم اکنون در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد و تا ماه جولای نسخه بتای عمومی آن منتشر میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال