USB OTG به ویندوز 10 اضافه خواهد شد

شرکت بزرگ مایکروسافت آرام آرام در حال پیشروی در حوزه گجت های هوشمند ویندوز فون است و سعی دارد قلمرو خود را در این زمینه گسترش دهد. در همین راستا، مایکروسافت ظاهرا قصد دارد قابلیت USB On The Go یا همان OTG را در ویندوز 10عرضه کند و آن را به صورت رسمی در کنفرانس […]

شرکت بزرگ مایکروسافت آرام آرام در حال پیشروی در حوزه گجت های هوشمند ویندوز فون است و سعی دارد قلمرو خود را در این زمینه گسترش دهد. در همین راستا، مایکروسافت ظاهرا قصد دارد قابلیت USB On The Go یا همان OTG را در ویندوز 10عرضه کند و آن را به صورت رسمی در کنفرانس مهندسین سخت افزار که در روزهای 18 و 19 مارس برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد و این قابلیت از طریق به روز رسانی ویندوز ۱۰ به تلفن های هوشمند ویندوزفونی اضافه خواهد شد.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در ابتدا این تکنولوژی در انحصار شرکت بزرگ گوگل بود و در دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شد، اما به تدریج فراگیر شده و جای خود را در دیگر دستگاه‌ها باز کرد.

این اتصال که از طریق نسل جدید USB یعنی نوع C صورت می‌گیرد، امکان ارتباط گوشی‌های ویندوز فونی را با ابزارهای تحت USB فراهم می کند. همچنین می توان از این طریق، نمایشگر خارجی را به لپ تاپ خود متصل کرد.

این نوع USB، توانایی استفاده به عنوان رابط منبع تغذیه با پشتیبانی از منابع تغذیه تا ۱۰۰ وات را دارا می باشد، یعنی در حین انجام قابلیت‌های ذکر شده، می توان به صورت همزمان، از طریق این قابلیت، دستگاه موردنظر را شارژ کرد. همچنین می توان از این نوع USB جدید به عنوان کابل جایگزین برای MHL، Thunderbolt و DisplayPort نیز استفاده نمود.

اگر درباره USB 3.1 Type C اطلاعی ندارید، پیشنهاد میکنیم مقالات ما را در این زمینه مطالعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال