لوگوی USB.4 مشخصات فنی آن را نیز نشان می‌دهد

لوگوی مربوط به فناوری USB.4 بطور مفهومی طراحی شد. در این لوگو مشخصات فنی این فناوری درج شده بطوریکه دیگر کاربران در مورد سرعت انتقال آن دچار سردرگمی نخواهند شد. لوگو USB 40Gbps تمام مشخصات فناوری مورد نیاز کاربر، که همان انتقال داده با سرعت ۴۰ گیگابیت‌برثانیه است را نشان می دهد. نوع دوم فناوری […]

لوگوی مربوط به فناوری USB.4 بطور مفهومی طراحی شد. در این لوگو مشخصات فنی این فناوری درج شده بطوریکه دیگر کاربران در مورد سرعت انتقال آن دچار سردرگمی نخواهند شد. لوگو USB 40Gbps تمام مشخصات فناوری مورد نیاز کاربر، که همان انتقال داده با سرعت ۴۰ گیگابیت‌برثانیه است را نشان می دهد. نوع دوم فناوری USB.4 که با نماد USB 4 20Gbps طراحی شده به راحتی نشان می دهد که سرعت انتقال داده در آن نصف مدل قبلی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، انجمن USB-IF تلاش دارد تا لوگوی مورد نظر برای هر فناوری را طوری طراحی کند که کاربران از طریق اطلاعات درج شده روی پورت ها و کابل ها بتوانند به اطلاعاتی همچون حداکثر مجموع سرعت انتقال و خوانش دست پیدا کنند.

فناوری USB 4 در کابل های Type-C استفاده خواهد شد. البته این پورت با با تاندربولت ۳ تحت اختیار اینتل نیز سازگار خواهد بود. تغییرات لوگوها تنها به USB.4 محدود نیست و کلیه پورت های قدیمی نیز با نامگذاری های جدید تغییر یافته اند. به عنوان مثال یک USB سریع با نشان دادن علامت 5Gbps روی آن سرعت انتقال 5Gbps را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال