استفاده از اسکن کد QR برای دسترسی به پروفایل های اینستاگرام

نسخه جدید اینستاگرام قادر است از طریق اسکن کد QR با دوربین های دیگر دستگاهها امکان دسترسی کاربران به پروفایل های اینستاگرام دیگران را فراهم کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا در این پلتفرم با اسکن کد QR به راحتی به پروفایل […]

نسخه جدید اینستاگرام قادر است از طریق اسکن کد QR با دوربین های دیگر دستگاهها امکان دسترسی کاربران به پروفایل های اینستاگرام دیگران را فراهم کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا در این پلتفرم با اسکن کد QR به راحتی به پروفایل های دیگران دسترسی داشته و یا محتویات آنها را به اشتراک بگذارند.

پیش از این امکان اسکن کد و به اشتراک گذاری پروفایل های اینستاگرام تنها توسط دوربین داخلی اینستاگرام در گزینه Name Tag فراهم شده بود. در واقع ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت توسعه یافته نیم تگ ها است. اسکن کد برای کاربران ژاپنی از یک سال پیش فعال شده و هم اکنون کلیه کاربران در سراسر جهان به آن دسترسی پیدا کرده اند. کاربر برای دریافت کد QR می تواند با مراجعه به قسمت تنظیمات روی گزینه QRکد ضربه بزند. استفاده از قابلیت کد QR در اپلیکیشن های دیگر مانند فیس بوک، توییتر و اسنپ چت نیز فراهم شده بود. قابلیت جدیداینستاگرام  نسبت یه نیم تگ راحت تر بوده و حتی نیازی به باز کردن این پلتفرم نیست.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال