استفاده از دکمه ایموجی در کیبورد بی سیم جدید مایکروسافت

در تصاویر رندر شده از کیبورد بی سیم مایکروسافت دکمه مخصوص ارسال ایموجی تعبیه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امروزه استفاده از ایموجی برای کاربران یک امر عادی تبدیل شده است و در همه پیام ها و پست های مختلف روزانه و شبکه‌های مجازی از این ایموجی ها استفاده می […]

در تصاویر رندر شده از کیبورد بی سیم مایکروسافت دکمه مخصوص ارسال ایموجی تعبیه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امروزه استفاده از ایموجی برای کاربران یک امر عادی تبدیل شده است و در همه پیام ها و پست های مختلف روزانه و شبکه‌های مجازی از این ایموجی ها استفاده می کنند. ایموجی ها طرحهای جدیدی برای بیان احساسات کاربر هستند که بخش مهمی را در انتشار پست ها و پیام ها ایفا می کنند.

استفاده مداوم کاربران از ایموجی باعث شده است تا مایکروسافت نیز به فکر تعبیه یک دکمه مجزا برای ارسال ایموجی بر روی کیبورد جدید خود باشد. عکس های این کیبورد بی سیم که هنوز معرفی نشده در فضای مجازی منتشر شده و نکته مهم در این تصاویر نیز استفاده مایکروسافت از یک دکمه مجزا برای ایموجی بوده است.

به نظر می‌رسد کاربران با فشردن این دکمه می‌توانند به لیستی از ایموجی ها دسترسی پیدا کنند. همچنین در این کیبورد بخش جداگانه برای نامپد در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که کاربر در صورت لزوم استفاده از نامپد می تواند آن را در کنار کیبورد قرار داده و به طور همزمان از هر دو استفاده کند. همچنین کاربر می توانداز طریق همین کیبورد مایکروسافت به طور همزمان در سه دستگاه مختلف استفاده کند. بدین ترتیب که کیبورد بین دستگاه‌های تعریف شده سوئیچ کرده و دیگر نیاز به اتصال کیبورد جداگانه به دستگاه‌های دیگر نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال