استفاده از طرح گوشی آیفون در تبلیغ تم های جدید سامسونگ

یکی از مدیران سامسونگ از تصویر یک گوشی شبیه آیفون برای تبلیغ تم های جدید این برند در اپلیکیشن ممبرز استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مدیران سامسونگ در تحقیق تم جدید این شرکت در اپلیکیشن ممبرز برای چندمین بار از طرحی شبیه به گوشی آیفون استفاده کرد است. […]

یکی از مدیران سامسونگ از تصویر یک گوشی شبیه آیفون برای تبلیغ تم های جدید این برند در اپلیکیشن ممبرز استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مدیران سامسونگ در تحقیق تم جدید این شرکت در اپلیکیشن ممبرز برای چندمین بار از طرحی شبیه به گوشی آیفون استفاده کرد است. پیش از این نیز بارها چنین اشتباهی از سیستم بازاریابی شرکت سامسونگ سر زده بود.

 این مدیر انجمن برای تبلیغ تم های One UI در یک بنر چند تم سامسونگ را روی یک گوشی با ظاهری شبیه آیفون نشان میدهد در حالیکه می‌توانست برای نمایش تبلیغات این تم ها از گوشی‌های سری گلکسی استفاده کند. گوشی نمایش داده شده در این بنر شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۱  یا ۱۲ دارد. ممکن است طراح سازنده این بنرها آشنایی کاملی با گوشی های گلکسی نداشته است. اما چطور امکان دارد بخش بازاریابی سامسونگ برای چندمین بار چنین اشتباهی انجام دهد.

به دلیل وجود بریدگی بالای نمایشگر در گوشی های آیفون ظاهر آن ها به راحتی قابل تشخیص است. از این رو در بسیاری از اوقات در محیط برنامه هایی مانند گوگل پلی نیز از این قالب ظاهری استفاده می شود. اما استفاده از آن در تبلیغ تم های سامسونگ بسیار مورد بحث قرار گرفته است. اگرچه این موضوع اهمیت چندانی برای دو شرکت نخواهد داشت. اما به بحث بیشتر بین طرفداران دو برند آیفون و سامسونگ می انجامد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال