استفاده از بریدگی بالای نمایشگر مک بوک برای ارسال فایل از طریق ایردراپ

یک توسعه دهنده با هدف کاربردی کردن بریدگی بالای نمایشگر مک بوک از آن برای استفاده AirDrop و ارسال آسانتر فایل ها بهره برده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این بریدگی بالای نمایشگر آیفون و یا مک بوک باعث ایجاد بحث های زیادی میان افراد شده بود. آخرین مدل […]

یک توسعه دهنده با هدف کاربردی کردن بریدگی بالای نمایشگر مک بوک از آن برای استفاده AirDrop و ارسال آسانتر فایل ها بهره برده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این بریدگی بالای نمایشگر آیفون و یا مک بوک باعث ایجاد بحث های زیادی میان افراد شده بود. آخرین مدل های لپ تاپ نیز از این ویژگی برخوردار است. در این بین یک توسعه دهنده به نام ایان کین از این بریدگی به نحو کاربردی استفاده کرده است. وی تلاش کرد تا برای ارسال آسان تر فایل ها با کمک AirDrop از آن استفاده کند.

 طبق ویدئوی منتشر شده توسط این توسعه‌دهنده در توییتر زمانی که کاربر در حال کشیدن فایل های سازگار با ایردراپ است این برنامه باعث ایجاد اعلان در این قسمت خواهد شد. در این ایده فایل ها به سمت بریدگی کشیده شده و در آنجا رها می شوند. سپس پنجره اشتراک‌گذاری سنتی ایردراپ باز شده و دستگاه های قابل دریافت مشاهده می شوند. بدین ترتیب یک میانبر ساده نسبت به رویکرد رسمی اپل ایجاد خواهد شد. این روش شامل باز کردن فایل، رساندن آن به مکان اشتراک گذاری، کلیک روی فایل و رفتن به بخش اختصاصی ایردراپ خواهد بود.

هنوز اپلیکیشن جدید این توسعه دهنده به طور کامل در دسترس قرار نگرفته است. اما وی اعلام کرد احتمالاً نسخه اولیه آن را برای تست در بخش TestFlight قرار میدهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال