کاربران گلکسی S23 اولترا از مشکل این گوشی در اتصال به وای فای خبر دادند

برخی کاربران گوشی گلکسی S23 اولترا می گویند این گوشی در اتصال به وای فای مشکل دارد. بطوری که با وجود اتصال به وای فای به اینترنت متصل نمیشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنظر می رسد گلکسی اس ۲۳ با وجود کیفیت ساخت بالا دچار باگ نرم افزاری شده است. برخی […]

برخی کاربران گوشی گلکسی S23 اولترا می گویند این گوشی در اتصال به وای فای مشکل دارد. بطوری که با وجود اتصال به وای فای به اینترنت متصل نمیشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنظر می رسد گلکسی اس ۲۳ با وجود کیفیت ساخت بالا دچار باگ نرم افزاری شده است. برخی از دارندگان این گوشی اعلام کردند در برخی مواقع با وجود اتصال به وای فای امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد. در بعضی از مواقع نیز پس از اتصال مجددا اتصال قطع میشود. یکی از کاربران در انجمن ردیت می گوید این گوشی از زمان خرید این مشکل را داشته است.

به گفته این کاربر که خود را متخصص آی تی معرفی کرده همسر وی نیز گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارد و چنین مشکلی مشاهده نشده است. این فرد گفته پس از استفاده از روتر وای فای ۵ دیگر چنین مشکلی ایجاد نشده است.

کاربران برای حل این مشکل از راه حل هایی مانند خاموش کردن روتر وای فای ۶، غیر فعال کردن پروتکل رمزنگاری WPA3 و یا بازگشت تنظیمات به حالت کارخانه بطور موقت استفاده کرده اند. سامسونگ پی از این موضوع اعلام کرد از این مشکل خبر دارد و اکنون روی بروزرسانی جدیدی برای آن کار می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال