تا سال 2020 میلادی کاربران سالانه 102 میلیون دلار در اپ‌استورها خرج خواهند کرد

App Annie، یک شرکت تحلیل‎گر اپلیکیشن‌ها، پیش‎بینی می‎کند که درآمد جهانی سالانه‎ی اپ استورها تا سال 2020 به فراتر از مقدار 202 میلیارد دلار برسد. این مقدار کل هزینه‎ای است که مصرف‎کنندگان صرف اپلیکیشن‎های موبایل با خرید از اپ‎استورها، از جمله اپ استور اپل، گوگل‎پلی، اپ‎استورهای اندرویدی شخص ثالث و دیگر موارد شامل اپ استور […]

App Annie، یک شرکت تحلیل‎گر اپلیکیشن‌ها، پیش‎بینی می‎کند که درآمد جهانی سالانه‎ی اپ استورها تا سال 2020 به فراتر از مقدار 202 میلیارد دلار برسد. این مقدار کل هزینه‎ای است که مصرف‎کنندگان صرف اپلیکیشن‎های موبایل با خرید از اپ‎استورها، از جمله اپ استور اپل، گوگل‎پلی، اپ‎استورهای اندرویدی شخص ثالث و دیگر موارد شامل اپ استور ویندوز، آمازون و غیره، می‎کنند.

در طول 4 سال آینده، مناطق آسیا و اقیانوسیه شاهد بیشترین میزان رشد در افزایش درآمد در این زمینه خواهد بود، در حالی‎که مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) و کشورهای آمریکایی از این نظر زیاد عقب نخواهند بود. در حال حاضر اقتصاد کشورهایی نظیر ایالات متحده، ژاپن و اروپای غربی بیشتر از دو سوم درآمد حاصل از فروش در اپ‎استورها را به خود اختصاص می‎دهند گرچه تا سال 2020، اقتصادهای در حال شکل‎گیری 40 درصد کل هزینه‎ها را معطوف به خود می‎کنند.

Mobile-App-Forecast-Annual-Gross-Revenue-Worldwide

یکی از دلایل برای افزایش بالقوه‎ی فروش در خارج از ایالات متحده، اتحادیه‎ی اروپا و ژاپن ارزان‎بودن روز افزون گوشی‎های هوشمند بسیار توانا است. تا سال 2020، دستگاه‎های پرچم‎دار امروزی به قسمت میان‎رده (یا حتی پایین‎تر) بازار منتقل شده‎اند.

هرچه به نیمه‎ی دوم سال 2016 نزدیک‎تر می‎شویم، بازار جهانی اپلیکیشن موبایل به درآمد ناخالص 51 میلیارد، در تمامی اپ‎استو‎رها نزدیک می‎شود. با آن‎که بازارهای بزرگ‎‌تر از جمله ایالات متحده، ژاپن و چین نقش کلیدی در رشد کلی میزان درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‎ها دارند، App Annie هم‎چنین پیش‎بینی می‎کند که در بازارهایی نظیر هند، اندونزی، مکزیک و آرژانین نیز سرعت رشد سریع باشد.

Fastest-Growing-Emerging-Countries-by-App-Store-Revenue

اگر این پیش‎بینی‎ها دقیق باشد، به نظر می‎رسد که هم‎چنان پتانسیل عظیمی برای توسعه‎دهندگان اپلیکیشنی به منظور کسب درآمد از نوشتن اپلیکیشن‎های جالب و مبتکرانه وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال