مدت زمان دانلود برنامه در iOS17 به کاربران اطلاع رسانی می‌شود

یکی از تغییرات کوچک اما مفید در سیستم عامل جدید iOS17 نمایش زمان دانلود یک برنامه به کاربر است. کاربران با شروع دانلود توسط اپ استور از مدت زمان دانلود آن باخبر خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اپل در زمان دانلود یک برنامه و ظاهر شدن نماد دایره […]

یکی از تغییرات کوچک اما مفید در سیستم عامل جدید iOS17 نمایش زمان دانلود یک برنامه به کاربر است. کاربران با شروع دانلود توسط اپ استور از مدت زمان دانلود آن باخبر خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اپل در زمان دانلود یک برنامه و ظاهر شدن نماد دایره ای شکل به طور همزمان مدت دانلود برنامه نیز به کاربر نشان داده میشود.‌البته زمان های بسیار کوتاه نمایش داده نمی‌شوند.

البته مدت زمان دانلود به حجم برنامه دانلود شده و سرعت اینترنت کاربر نیز بستگی دارد. با این ویژگی کاربران از مدت زمان لازم برای دانلود فایل خود مطلع خواهند شد.

سیستم عامل جدید اپل با تغییرات کوچک توسط این شرکت معرفی شد و این بهبودها به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این تغییرات اگرچه کوچک هستند اما می توانند روی تجربه کاربران تاثیر مثبت داشته باشند. در صورتی که حجم برنامه دانلودی کم باشد و با سرعت اینترنت بالا باشد پیکر زمان مورد نیاز برای دانلود فایل موردنظر نمایش داده نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال