استفاده از باتری انباشته در گلکسی S24 ظرفیت آن را ۱۰ درصد افزایش می دهد

خبرهای منتشر شده نشان می دهند گلکسی اس ۲۴ به باتری انباشته مجهز خواهد بود که ظرفیت آن را نسبت به گلکسی اس ۲۳ تا ده درصد افزایش می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اینکه ماه ها تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ فاصله داریم اما نتایج مربوط به تحقیق و […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهند گلکسی اس ۲۴ به باتری انباشته مجهز خواهد بود که ظرفیت آن را نسبت به گلکسی اس ۲۳ تا ده درصد افزایش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اینکه ماه ها تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ فاصله داریم اما نتایج مربوط به تحقیق و توسعه این گوشی پیش از ساخت تکمیل خواهد شد. منابع خبری کره ای گزارش هایی را منتشر کرده اند که نشان می دهد سامسونگ در گوشی جدید خود فناوری باتری خودروهای برقی را استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، بخش SDI سامسونگ که تمرکز خود را روی توسعه باتری قرار داده است قصد دارد گوشی های هوشمند این شرکت را به فناوری باتری انباشته مجهز کند.

فناوری مورد نظر می تواند ظرفیت نگه داری انرژی را تا ده درصد افزایش دهد. همچنین این تکنولوژی دارای چیدمان خاصی از سلول های باتری است که با استفاده از آن اندازه باتری تغییری نخواهد کرد. اما ظرفیت ذخیره سازی انرژی در گوشی های هوشمند افزایش می یابد.

شرایط محیطی کارکرد باتری در گوشی های هوشمند و خودروهای برقی با یکدیگر متفاوت است. با این وجود ظرفیت باتری در انواع جدید آن تا ده درصد افزایش خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست گلکسی اس ۲۴ اولترا با باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرصه خواهد شد یا خیر.

امکان دارد سامسونگ در گوشی جدید خود از یک باتری در ابعاد کوچکتر اما با همان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند. در صورت استقاده از این روش گوشی ها با ابعاد کوچکتر و با فضای اضافه ی بیشتر در دسترس قرار می‌گیرند. در تولید گوشی های هوشمند باتری اولین قطعه ای است که به تولید انبوه می رسد. بنابراین به زودی خبرهای بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال