استفاده از هدست واقعیت مجازی برای پیش‌بینی سقط جنین

محققان دانشگاه آراسموس در هلند در پژوهش های خود متوجه شدند با استفاده از هدست واقعیت مجازی می توان سقط جنین را پیش بینی کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است در آینده ای نزدیک کارشناسان با کمک هدست های واقعیت مجازی سقط جنین را در بارداری ها پیش بینی کنند. […]

محققان دانشگاه آراسموس در هلند در پژوهش های خود متوجه شدند با استفاده از هدست واقعیت مجازی می توان سقط جنین را پیش بینی کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است در آینده ای نزدیک کارشناسان با کمک هدست های واقعیت مجازی سقط جنین را در بارداری ها پیش بینی کنند.

در برخی موارد بارداری به سقط خودبخودی جنین ختم میشود. محققان مرکز پزشکی دانشگاه آراسموس با استفاده از فناوری اسکن فراصوت روی چند زن در هفته هشتم بارداری سیستم جدیدی را توسعه دادند. در این اسکن ها بصورت سه بعدی تصاویر بزرگ شده و جنین به اندازه یک جنین بالغ نمایش داده میشود. سپس با استفاده از هدست واقعیت مجازی تصویر بدست آمده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود هر گونه مشکل، بتوان آن را شناسایی کرد.

طبق تجزیه و تحلیل های انجام گرفته مشخص شد جنین های دارای سرعت رشد کم به احتمال زیاد نمی توانند مراحل رشد خود را بطور کامل پشت سر بگذارند. هدف اصلی جلوگیری از افزایش بیماران اوتیستیک است. این بیماری اختلال رشدی حدود 700 نفر را در بریتانیا تحت تاثیر قرار داده بطوریکه در حال حاضر حدود 1100 نفر به دلیل این بیماری در بیمارستان های روانپزشکی بستری هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال