استفاده از بلاک‌چین در بخش امنیت 5G تجهیزات Cisco

سیسکو در پتنت جدید منتشر شده خود استفاده از بلاکچین در امنیت داده‌ها را تصدیق کرده است. این غول مخابراتی قرار است از بلاکچین در تجهیزات جدید 5G بهره ببرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از coindesk، پتنت جدید سیسکو که در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده […]

سیسکو در پتنت جدید منتشر شده خود استفاده از بلاکچین در امنیت داده‌ها را تصدیق کرده است. این غول مخابراتی قرار است از بلاکچین در تجهیزات جدید 5G بهره ببرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از coindesk، پتنت جدید سیسکو که در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده نشان می‌دهد که فناوری بلاکچین قرار است در تضمین امنیت داده‌های بی‌سیم به این شرکت کمک کند. این پلتفرم از طریق مدیریت هوشمند، داده‌های بین شبکه و دستگاه متصل از طریق رابط کاربری بلاکچین را کنترل می‌کند.

در این طرح مشخص شده است که سیسکو در آینده با استفاده از یک دستگاه، چندین شبکه مجازی را کنترل خواهد کرد. هر کدام از این بخش های مجزا از طریق بلاکچین پشتیبانی میشود. در این معماری جدید، هر بخش از نرم افزارهای درون شبکه به تنهایی و بدون دخالت در دیگر بخش‌ها استفاده می‌کند. این فناوری تاکنون در شرکت‌های دیگری نظیر بوش، BNY Mellon، Chronicled و Filament از هایپرلجر، اتریوم و کورم نیز مورد استفاده قرار گرفته است. البته سیسکو پیش از این پروژه‌های دیگری نظیر غیر متمرکزسازی سیستم های هوش مصنوعی و ارتقای امنیت چت‌های گروهی با استفاده از بلاکچین را به انجام رسانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال