استفاده از ChatGPT می تواند بهره‌وری و نوشتن را بهبود ببخشد

موسسه فناوری ماساچوست اخیرا مطالعه جدیدی را در افزایش خلاقیت و بهره وری در زمان استفاده از ChatGPT انجام دادند. به گفته آنان این چت بات قادر است زمان نوشتم را تا ۴۰ درصد کاهش داده و کیفیت نوشته ها را تا ۱۸ درصد افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعه […]

موسسه فناوری ماساچوست اخیرا مطالعه جدیدی را در افزایش خلاقیت و بهره وری در زمان استفاده از ChatGPT انجام دادند. به گفته آنان این چت بات قادر است زمان نوشتم را تا ۴۰ درصد کاهش داده و کیفیت نوشته ها را تا ۱۸ درصد افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعه جدید نشان می دهد با استفاده از چت بات ChatGPT کارمندان می توانند تا ۴۰ درصد در زمان کارهای نوشتنی صرفه جویی کنند. همچنین کیفیت کار نیز نسبت به دست نوشته های انسان ۱۸ درصد بهتر است.

شاکد نوی، دانشجوی دکترا از دانشکده ام آی تی، در این مورد می گوید: کارمندان بیشتر از بقیه تحت تاثیر هوش مصنوعی مولد در انجام وظایف خود قرار گرفتند. آنچه که در این مطالعه مهم است این فناوری تاثیر زیادی در کار کارمندان داشته است. در هر حال هنوز نمی توان گفت این فناوری چگونه در سازگاری با جامعه موثر خواهد بود.

در این مطالعه مشخص شد افرادی که از چت بات ChatGPT استقاده می کنند وظایف خود را ۱۱ دقیقه زودتر از افرادی که همان وظیفه را خودشان انجام می دهند، به پایان می رسانند. همچنین کیفیت کار آنها نیز نسبت به دیگران ۱۸ درصد افزایش یافته بود. به گفته نوی ChatGPT می تواند مزایای سرعتی بسیاری داشته باشد. حتی اگر این مزایا در واقعیت کمتر باشد. زیرا در نهایت این وظایف به بررسی نهایی نیاز دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال