استفاده از ساعت‌های گلکسی واچ و همکاری سامسونگ برای تحقیق علمی در زمینه سلامت روان

سامسونگ همکاری جدیدی را با بیمارستان عمومی ماساچوست آغاز کرده است که در آن از داده‌های مربوط به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ با هدف سلامت روان بیماران استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد با هدف درک بهتر رابطه بین کارهای روتین و سلامت روان با بیمارستان عمومی […]

سامسونگ همکاری جدیدی را با بیمارستان عمومی ماساچوست آغاز کرده است که در آن از داده‌های مربوط به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ با هدف سلامت روان بیماران استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد با هدف درک بهتر رابطه بین کارهای روتین و سلامت روان با بیمارستان عمومی ماساچوست همکاری کند. طبق گزارش‌های منتشر شده سامسونگ و این بیمارستان فعالیت‌های روزمره انسان‌ها را زیر نظر گرفته و بدین ترتیب در مورد اینکه فعالیت‌های روزمره چگونه بر سلامت روان موثر خواهد بود به درک بهتری خواهند رسید.

استفاده از قابلیت‌های ساعت‌های گلکسی واچ سامسونگ در این مشارکت میتواند ارزیابی داده‌های حیاتی و مهم را که به مسائل سلامت روان مربوط می‌شوند بهتر مشخص کند. در طول سال‌های اخیر استفاده از ساعت‌های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده است. همچنین آنها در طول روز اطلاعات مهم بسیاری را در رابطه با سلامت کاربران اندازه‌گیری و ارزیابی می‌کنند. سنسورهای ردیابی در این ساعت‌ها می‌توانند به راحتی به داده‌هایی از قبیل ضربان قلب، سیگنال‌های الکتریکی قلب، نظارت بر تنفس و غیره را انجام دهند. همچنین با کمک این سنسورها کاربران از سلامت خود اطلاع یافته و با داده‌های آنها می‌توانند برای بهبود سلامتی نیز تلاش کنند. کلیه داده‌های به دست آمده از این ساعت میتواند در این تحقیق و ارزیابی سلامت روان بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال