بکارگیری هوش مصنوعی مولد در تولید تبلیغات توسط متا

با وجود عرضه فناوری های مربوط به هوش مصنوعی مولد توسط شرکت های مختلف، برخی از آنها مانند متا و اپل در این رابطه سکوت کرده اند‌. البته متا اخیرا اعلام کرده است قصد دارد از این فناوری برای ساخت تبلیغات شرکت ها استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا اعلام […]

با وجود عرضه فناوری های مربوط به هوش مصنوعی مولد توسط شرکت های مختلف، برخی از آنها مانند متا و اپل در این رابطه سکوت کرده اند‌. البته متا اخیرا اعلام کرده است قصد دارد از این فناوری برای ساخت تبلیغات شرکت ها استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا اعلام کرد قصد دارد در ساخت تبلیغات برای شرکت ها از فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده خواهد کرد.

اندرو باسورث، مدیر ارشد بخش فناوری در شرکت متا اعلام کرد شرکت متا قصد دارد ابزارهایی را برای استفاده از هوش مصنوعی در ساخت تبلیغات توسعه دهد. این ابزارها قادرند به شرکت ها در ساخت تصاویر متفاوت کمک کنند. وی در مصاحبه ای گفته است: احتمال دارد برخی از این ابزارها امسال رونمایی شود. به تازگی تیم تولید هوش مصنوعی مولد در متا شکل گرفته است. این تیم در حال حاضر سخت مشغول کار است و مارک زاکربرگ و کریس کاکس نیز در این تیم حضور دارند.

مارک زاکربرگ نیز ماه گذشته ایجاد ونیندتیمی را اعلام کرده بود. این تیم زیر نظر کاکس و با هدف تمرکز روی ساخت محصولات هوشمصنپعی تشکیل شده است. قرار است این محصولات در اینستاگرام و واتساپ مورد استفاده قرار بگیرد. متا در اطلاعیه ای از آزمایش چت مبتنی بر هوش مصنوعی در واتساپ و ایجاد فیلتر‌هایی در اینستاگرام خبر داد. با وجود شکست پروژه متاورس و ۶دم نتیجه گیری متا در این زمینه، بنظر می‌رسد این شرکت ممکن است ایده هایی را در زمینه ساخت جهان های موازی از طریق هوش مصنوعی پیاده سازی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال