استفاده از غذاهای دریایی می تواند باعث بهبود برخی بیماری ها شود

پژوهشگران می گویند استفاده از غذاهای دریایی و منابع غذایی که در دریا تشکیل شده اند می توانند تاثیرات مهمی روی برخی بیماری ها، تغییرات اقلیمی و یا سو تغذیه داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که در مورد ارزیابی غذاهای دریایی منتشر شده است نشان می دهد که […]

پژوهشگران می گویند استفاده از غذاهای دریایی و منابع غذایی که در دریا تشکیل شده اند می توانند تاثیرات مهمی روی برخی بیماری ها، تغییرات اقلیمی و یا سو تغذیه داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که در مورد ارزیابی غذاهای دریایی منتشر شده است نشان می دهد که چگونه غذاهای مغذی دریایی می توانند در مورد برخی مشکلات مورد استفاده قرار بگیرند.

دانشمندان می گویند دولت ها هنوز اهمیت زیادی به غذاهای دریایی نمی دهند. اما مطالعه آنها نشان می دهد این منابع غذایی مغذی غنی از ویتامین B12 و امگا ۳ هستند. این در حالی است که افراد ساکن در آمریکای شمالی و مناطقی از آمریکا دچار فقر شدیدی از این مواد در تغذیه خود هستند.

دیگر مزیت استفاده از غذاهای دریایی بهبود سلامت در مقایسه با مصرف موادی مانند گوشت قرمز است. تحقیقات نشان می دهد گوشت قرمز خود می تواند زمینه ساز بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی باشد. اما مصرف غذاهای دریایی این بیماری را بهبود می بخشد. این موضوع باید در کشورهایی مانند چین، برزیل، آرژانتین، ایالات متحده و کشورهای اروپای شرقی مد نظر قرار. بگیرد که در آنها مصرف گوشت قرمز فرآوری شده بالاست.

مصرف مواد غذایی دریایی نسبت به گوشت گونه های پرورش یافته در زمین تاثیر منفی کمتری روی محیط زیست و زمین دارد. پرورش دریایی نسبت به پرورش ماکیان در اغلب موارد از لحاظ تولید گازهای گلخانه ای عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال