استفاده از عینک هوشمند برای رسیدگی بیشتر به بیماران

استفاده از عینک های هوشمند می‌تواند علاوه بر افزایش ارتباط با بیماران در رسیدگی به آنها نیز موثر باشد. سرویس سلامت همگانی انگلیس قصد دارد از این عینک های هوشمند برای کمک به بیماران و ارتباط با آنها استفاده کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس سلامت همگانی انگلیس قصد دارد با […]

استفاده از عینک های هوشمند می‌تواند علاوه بر افزایش ارتباط با بیماران در رسیدگی به آنها نیز موثر باشد. سرویس سلامت همگانی انگلیس قصد دارد از این عینک های هوشمند برای کمک به بیماران و ارتباط با آنها استفاده کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس سلامت همگانی انگلیس قصد دارد با کمک پرستاران از عینک های هوشمند استفاده کند و زمانی که این پرستاران برای بازدید از بیمار به خانه آنها مراجعه می کنند می‌توانند اطلاعات بیمار را با کمک عینک های هوشمند با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند.

 با کمک هدست واقعیت مجازی می توان کلیه اطلاعات به دست آمده بیمار را به سوابق پزشکی وی اضافه کرد و بدین ترتیب میزان مراجعه به بیمارستان ها کاهش می یابد. پرستاران در هنگام معاینه می توانند از این عینک های هوشمند استفاده کنند و به طور مستقیم فیلم های ثبت شده در لحظه را با همکاران خود به اشتراک بگذارند.

طبق گفته سرویس سلامت همگانی انگلیس این عینک های جدید به سبک واقعیت مجازی در هنگام بازدید از منزل توسط پرستاران مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حدود نیمی از وقت کاری پرستاران در طول روز صرف وارد کردن داده ها و یا پر کردن فرم های بیماران می شود. عینک های مورد استفاده با کمک تصویربرداری حرارتی می تواند چگونگی بهبود زخم‌ها و جراحات را نیز عرضه کند و پس از اشتراک فیلم های دریافتی دیگر همکاران در بیمارستان نظر خود را ارسال خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال