استفاده از نسخه پایه مایکروسافت 365 برای 6 ماه رایگان شد

شرکت مایکروسافت در دوران شیوع کرونا تلاش های زیادی برای کمک به کسب و کارهای کوچک کرده است. در اقدامی جدید این شرکت اعلام کرد نسخه پایه مایکروسافت 365 به مدت 6 ماه بطور رایگان در اختیار کسب و کارها قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مایکروسافت طی اعلامیه ای سرویس پایه […]

شرکت مایکروسافت در دوران شیوع کرونا تلاش های زیادی برای کمک به کسب و کارهای کوچک کرده است. در اقدامی جدید این شرکت اعلام کرد نسخه پایه مایکروسافت 365 به مدت 6 ماه بطور رایگان در اختیار کسب و کارها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مایکروسافت طی اعلامیه ای سرویس پایه مایکروسافت 365 را به مدت 6 ماه رایگان اعلام کرد. این نسخه جایگزین آفیس 365 بوده و کاربران می توانند علاوه بر استفاده از این نسخه می توانند به اپلیکیشن های پرکاربرد آفیس نظیر اوت‌لوک، ورد، پاورپوینت، اکسل، مایکروسافت تیمز و وان‌نوت و یک ترابایت حافظه ابری را در اختیار داشته باشند. در بیانیه مایکروسافت آمده است: کسب و کارهای کوچک در شرایط کنونی می توانند برقراری ارتباط با مشتریان در خانه را بصورت مجازی ادامه دهند. به همین دلیل مایکروسافت Microsoft 365 Business Basic را برای مشترکان این سرویس به مدت 6 ماه رایگان کرده است. همچنین سرویس های دیگر نظیر اپلیکیشن های تحت وب نیز در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر برسیاری از کسب و کارهای کوچک با خطر از بین رفتن روبرو هستند و توانایی جذب مشتریان جدید را نخواهند داشت. البته این نسخه برای کاربرانی با اشتراک جدید رایگان است و کاربران قدیمی نمی توانند از این سرویس استفاده کنند. در پایان ان 6 ماه کاربران با اشتراک یکساله موظف به پرداخت 3.80 یورو در ماه خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال