استفاده از قابلیت فوکوس صوتی برای افزایش کیفیت تماس در گوشی های میان رده سامسونگ

سامسونگ قصد دارد کیفیت تماس در گوشی های میان رده را با کمک قابلیت فوکوس صوتی افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ قابلیت فوکوس صوتی Voice Focus در گوشی های میان رده نیز ارایه خواهد شد. برای نخستین بار این ویژگی در گوشی گلکسی F23 5G ارائه شد و […]

سامسونگ قصد دارد کیفیت تماس در گوشی های میان رده را با کمک قابلیت فوکوس صوتی افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ قابلیت فوکوس صوتی Voice Focus در گوشی های میان رده نیز ارایه خواهد شد. برای نخستین بار این ویژگی در گوشی گلکسی F23 5G ارائه شد و پس از آن در گوشی M33 و M53 5G نیز قرار گرفت. بنظر می رسد سامسونگ قصد دارد این قابلیت را در اکثر گوشی های میان رده سری A ارائه کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط سم موبایل، با دریافت بروزرسانی جدید One UI 5 توسط گوشی های نظیر قابلیت فوکوس صوتی نیز در آنها ارائه میشود. این قابلیت باعث افزایش کیفیت تماس های صوتی در هر دو طرف خواهد شد. بدین ترتیب تماس گیرنده و شنونده صدا را واضح تر و شفاف تر می شنوند. در واقع با فیلتر شدن نویز پس زمینه فرکانس های صوتی بیشتری دریافت می شود که به بهبود صداها کمک می کند. از مهمترین مزیت این قابلیت سازگاری آن با برنامه هایی نظیر واتساپ، تیمز، گوگل میت و زوم است.

طبق اعلام سامسونگ هند فوکوس صوتی به زودی در گوشی های فعال خواهد شد. هنوز مشخص نیست کاربران دیگر مناطق تیز به این قابلیت دسترسی خواهند داشت یا خیر. کاربران سری گلکسی A به زودی بروزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی از مدت ها پیش در حال انتشار کشورهای مختلف است. بنظر می رسد تعداد گوشی های سامسونگ که قرار است قابلیت فوکوس صوتی را دریافت کنند بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال