استفاده از شیره درخت برای درمان زخم های دیابتی

محققان انگلیسی روش جدیدی را برای درمان زخم های مزمن دیابتی ابداع کردند. آنها در این روش از شیره نوعی درخت در استرالیا استفاده کردند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زخم های دیابتی از مشکلات اساسی بیماران دیابتی محسوب می شود. زیرا این افراد در اندام های خود دارای گردش خون ضعیف […]

محققان انگلیسی روش جدیدی را برای درمان زخم های مزمن دیابتی ابداع کردند. آنها در این روش از شیره نوعی درخت در استرالیا استفاده کردند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زخم های دیابتی از مشکلات اساسی بیماران دیابتی محسوب می شود. زیرا این افراد در اندام های خود دارای گردش خون ضعیف هستند و همچنین دیگر علائم این بیماری بهبود زخم ها را کند می کند. در حال حاضر زخم پا در این بیماران حدود یک چهارم آنها را درگیر کرده است. علاوه بر آن خطر عفونت در این زخم ها بالاست.

برای درمان این زخم ها یک داروی ضد میکروبی جدید ساخته شده است که ماده اصلی آن شیره گیاهی یک درخت است. استفاده از این ماده در آزمایش های حیوانی رضایت بخش اعلام شد.

دیوید توماس از پژوهشگران این مطالعه و دانشگاه کاردیف برای روش های جایگزین درمان با آنتی بیوتیک از ترکیبات شیره درختی در استرالیا استفاده کردند. پیش از این نیز این ترکیبات برای درمان بالقوه سرطان مورد بررسی قرار گرفته بود.

به گفته پژوهشگران در این ماده مولکولی به نام EBC-1013 شناسایی شد که می تواند امیدوار کننده باشد. در آزمایش های انجام گرفته مشخص شد این داروی جدید برای درمان زخم ها از دو روش استفاده می کند. در ابتدا بخش های باکتریایی مورد هدف قرار میگیرند. سپس القای بهبودی پوست انجام می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال