وزیر ارتباطات پس از درخواست وحید رجبلو از پیگیری برای رایگان کردن اینترنت معلولین خبر داد

وحید رجبلو یکی از فعالان حوزه فناوری و همچنین مدیرعامل توانیتو از وزارت ارتباطات درخواست کرده بود تا اینترنت معلولین به صورت رایگان عرضه شود. پس از این درخواست وزیر ارتباطات نیز از پیگیری این درخواست برای کم شدن هزینه اینترنت برای معلولین خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وحید رجبلو […]

وحید رجبلو یکی از فعالان حوزه فناوری و همچنین مدیرعامل توانیتو از وزارت ارتباطات درخواست کرده بود تا اینترنت معلولین به صورت رایگان عرضه شود. پس از این درخواست وزیر ارتباطات نیز از پیگیری این درخواست برای کم شدن هزینه اینترنت برای معلولین خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وحید رجبلو فعال معلول حوزه فناوری در شبکه توییتر از وزارت ارتباطات درخواست کرده بود اینترنت معلولین رایگان شود. این شخص گفته بود معلولین برای تامین هزینه اینترنت با مشکلات بسیاری مواجه هستند. زیرا مستمری آنها از بهزیستی تنها ۱۲۰ هزار تومان بوده و با این مبلغ نمی توان حتی برای یادگیری مهارتی هزینه کرد. این افراد با توجه به مشکلات موجود در جامعه در خانه محبوس بوده و تنها از طریق اینترنت می‌توانند با دیگران در ارتباط باشند. پس از این موضوع وزیر ارتباطات این درخواست را پاسخ داده و اعلام کرده در حال پیگیری این موضوع  است.

 وحید رجبلو نیز پس از پاسخ وزیر ارتباطات اعلام کرد در صورت رایگان شدن اینترنت معلولین، این شرکت نیز اقداماتی را برای آموزش معلولین در پیش خواهد گرفت. وی اضافه کرد توانیتو متعهد می‌شود در آینده آموزش های آنلاین توسط شرکت‌های ارائه دهنده را به طور رایگان در اختیار معلولین قرار دهد تا علاوه بر اینترنت آموزش رایگان نیز برای معلولان فراهم شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال