امکان تماس تصویری دوباره به واتس‎اپ برمی‌گردد

چند ماه قبل، شرکت واتس‎اپ قابلیت برقراری تماس ویدئویی را از نسخه‎ی بتای اندرویدی این اپلیکیشن حذف کرد. بعضی از کاربران که نسخه‎ی بتای صحیحی از واتس‎اپ را داشتند قادر به برقراری تماس بودند، تا این‎که این قابلیت غیرفعال شد. به نظر می‎آمد، با آن‎که بعضی از کاربران در وهله‎ی اول قادر به برقراری تماس‎های […]

چند ماه قبل، شرکت واتس‎اپ قابلیت برقراری تماس ویدئویی را از نسخه‎ی بتای اندرویدی این اپلیکیشن حذف کرد. بعضی از کاربران که نسخه‎ی بتای صحیحی از واتس‎اپ را داشتند قادر به برقراری تماس بودند، تا این‎که این قابلیت غیرفعال شد.

به نظر می‎آمد، با آن‎که بعضی از کاربران در وهله‎ی اول قادر به برقراری تماس‎های ویدئویی بودند، ولی شرکت واتس‎اپ آمادگی ارائه‎ی این قابلیت را نداشته است. برقراری تماس ویدئویی دوباره تحت بررسی قرار گرفت و تاریخ رونمایی از آن به بعدا موکول شد، ولی این شرکت هیچ خبری در رابطه با مدت زمانی که فعال‎سازی آن طول خواهد کشید ارائه نداد. حالا بعد از گذشت چندین ماه آزمایش و اصلاح، به زودی این قابلیت آماده است تا در اختیار عموم به صورت کامل قرار گیرد.

امکان تماس تصویری دوباره به واتس‎اپ برمی‌گردد

امروز، به نظر می‎رسد که شرکت واتس‎اپ دوباره این قابلیت را در اختیار کاربرانی که برای طرح بتای این اپلیکیشن ثبت‎نام کرده بودند قرار داده است. هر شخصی که این قابلیت را فعال کرده باشد می‎تواند با دیگران تماس برقرار کند.

در حال حاضر، نسخه‎ی iOS این اپلیکیشن هنوز این قابلیت را فعال شده ندارد.

واتس‎اپ موفق‎ترین پلت‎فرم پیام‎دهی در دنیا است که ماهیانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و راهی عالی به منظور برقراری ارتباط با افراد بدون متحمل شدن هزینه‎های برقراری تماس از راه دور، ارائه می‎دهد. واتس‎اپ به آهستگی، ولی یقینا با پیشرفت زمان، قابلیت‎های بیشتری به اپلیکیشن پیام‎رسان خود اضافه خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال