ببینید: این ویدئوی کوتاه، آیفون 4 اینچی جدید اپل را نشان می‌دهد

ویدئوی 40 ثانیه‌ی زیر آیفون 4 اینچی اپل را نشان می‌دهد که قرار است این شرکت کالیفرنیایی آن را به زودی معرفی کند. در این ویدئو ظاهر گوشی مورد بررسی قرار گرفته و فعلا نمی‌توان در مورد اسم آن نظری داد؛ هرچند شایعات گذشته بر این مسئله حکایت داشتند که آیفون 4 اینچی اپل 5e,6C […]

ویدئوی 40 ثانیه‌ی زیر آیفون 4 اینچی اپل را نشان می‌دهد که قرار است این شرکت کالیفرنیایی آن را به زودی معرفی کند. در این ویدئو ظاهر گوشی مورد بررسی قرار گرفته و فعلا نمی‌توان در مورد اسم آن نظری داد؛ هرچند شایعات گذشته بر این مسئله حکایت داشتند که آیفون 4 اینچی اپل 5e,6C یا 7C نام خواهد گرفت.

اگر ویدئوی زیر به راستی آیفون 4 اینچی آینده‌ی اپل را به تصویر کشیده باشد شایعات گذشته مبنی بر شباهت آیفون 4 اینچی اپل به آیفون 5C از بین می‌روند چراکه در این ویدئو مشاهده می‌کنید که آیفون 4 اینچی اپل نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی آیفون 6اس است و دارای بدنه‌ای فلزی و حسگر اثر انگشت خواهد بود. گفته می‌شود آیفون 4 اینچی اپل دارای 1 گیگابایت رم خواهد بود و از چیپست قدیمی‌تر اپل یعنی A8 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این نسخه از آیفون اپل از سرویس پرداخت اینترنتی این شرکت و سرویس NFC نیز پشتبانی کند.براساس شایعات منتشر شده آیفون 4 اینچی اپل دارای سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود خواهد بود.

در خبرهای گذشته داشتیم که اپل قصد دارد در اسفندماه کنفرانس خبری را برای معرفی جدیدترین محصولات خود برگزار کند. حال باتوجه به بیشتر شدن شایعات مربوط به این گوشی 4 اینچی تعجب نخواهیم کرد که آیفون 4 اینچی اپل را در همین رویداد و در ماه اسفند مشاهده کنیم و احتمالا باید شاهد عرضه‌ی رسمی و جهانی آن در فروردین سال آینده باشیم.

آیفون‌‌های اپل در ابتدا دارای نمایشگری با اندازه‌ی 3.5 اینچی بودند. سپس با روی کار آمدن آیفون‌های 4 اینچی در سال 2012 بسیاری از کاربران از این اندازه استقبال کردند؛ بعد از آن در سال 2014 آیفون 6 با نمایشگری با اندازه‌ی 4.7 اینچ خود را به دنیا معرفی کرد که برادر بزرگ‌تر آن آیفون 6 پلاس دارای نمایشگری با اندازه‌ی 5.5 اینچی شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/z6RVt[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال