ببینید: مقایسه iOS 9.1 بتا و iOS 9 روی آیفون‌های 4S و 5

بسیاری از کاربران  آیفون‌های 4S و 5 بعد از  به‌روز رسانی گوشی خود به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل، از کند بودن گوشی اعلام نارضایتی کرده‌اند. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری ضعیف این دو گوشی در مقایسه با گوشی‌های جدید اپل، عدم رضایت کاربران امری طبیعی است، چراکه آیفون 4S دارای رم 512 مگابایتی […]

بسیاری از کاربران  آیفون‌های 4S و 5 بعد از  به‌روز رسانی گوشی خود به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل، از کند بودن گوشی اعلام نارضایتی کرده‌اند. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری ضعیف این دو گوشی در مقایسه با گوشی‌های جدید اپل، عدم رضایت کاربران امری طبیعی است، چراکه آیفون 4S دارای رم 512 مگابایتی بوده و پردازنده‌ی دو هسته‌ای 800 مگاهرتزی دارد. از طرفی دیگر جدیدترین گوشی اپل، آیفون 6S، دارای حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی می‌باشد و پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در قلب این گوشی تعبیه شده است.

از آن جایی که اپل نسخه‌ی بتای iOS 9.1 را چند روز پیش منتشر کرد، بسیاری از کاربران ناراضی آیفون 4S مشتاق هستند تا ببیند مشکل کند بودن گوشی در این نسخه برطرف شده است یا نه. کاربران مختلفی در فضای مجازی از نسخه‌ی بتای iOS 9.1 اعلام رضایت کرده‌اند و به همین علت ما نیز ویدیوی مقایسه‌ای iOS 9 و نسخه‌ی بتای iOS 9.1 را برای شما قرار دادیم تا ببینیم آیا به راستی مشکل کند بودن گوشی برطرف شده است؟

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، دو گوشی آیفون 4S در ابتدا مورد آزمایش قرار گرفتند. نسخه‌ی سیستم عامل استفاده شده در گوشی سمت راست نسخه‌ی بتا iOS 9.1 بوده و در دستگاه سمت چپ iOS 9 را اجرا می‌کند. سپس آیفون 5 هم نیز مشابه آیفون‌های قبلی در این آزمایش شرکت داده شده است. در نهایت با دیدن این ویدیو متوجه این مسئله خواهید شد که انیمیشن‌های بخش ناتیفیکیشن گوشی در نسخه‌ی بتا کمی سریع‌تر شده است. سایر انیمیشن‌ها  در نسخه‌ی iOS 9 بهتر اجرا می‌شوند.

در نهایت نتوانستیم در آیفون 4S ببینیم که کدام نسخه از سیستم عامل اپل باعث سریع‌تر شدن گوشی می‌شود در حالی‌که در آیفون 5 نسخه‌ی بتای iOS 9.1 برتری بسیار کمی داشت. می‌توان گفت که تفاوت بسیار کمی در هنگام کار کردن با این دو نسخه شاهد بودیم که شاید با انتشار نسخه‌ی نهایی iOS 9.1 بهبود عملکرد آیفون‌های قدیمی اپل را نظاره‌گر باشیم.  اگر شما نیز هر دو نسخه را تجربه کرده‌اید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ویدیوی مقایسه‌ای این دو نسخه از سیستم عامل اپل را بر روی این دو گوشی مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/G3PBz[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال