پست های ویدیویی در اینستاگرام در قالب ریلز نمایش داده میشوند

اینستاگرام قصد دارد بصورت آزمایشی تغییراتی را در تمامی پست های ویدیویی ایجاد کند. بر طبق این تغییر پست های ویدیویی به صورت ریلز نمایش داده خواهند شد. هدف از این تغییر نیز ساده سازی ویدیوها برای کاربران است. هم اکنون نیز برخی کاربران منتخب در سراسر جهان می‌توانند این تغییرات را به صورت آزمایشی […]

اینستاگرام قصد دارد بصورت آزمایشی تغییراتی را در تمامی پست های ویدیویی ایجاد کند. بر طبق این تغییر پست های ویدیویی به صورت ریلز نمایش داده خواهند شد. هدف از این تغییر نیز ساده سازی ویدیوها برای کاربران است. هم اکنون نیز برخی کاربران منتخب در سراسر جهان می‌توانند این تغییرات را به صورت آزمایشی انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از TechCrunchسخنگوی متا تغییر جدید ویدیوها در تمامی پست های اینستاگرام را تایید کرده است. وی در مورد این تغییر گفته است: آزمایش این ویژگی با هدف ساده سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام انجام می گیرد.

طبق تصویر منتشر شده در توییتر توسط مت ناوارا، کارشناس شبکه های اجتماعی، افرادی که می‌توانند از این قابلیت به طور آزمایشی استفاده کننند پیغامی باعنوان “اکنون پست های ویدیویی شما به عنوان ریلز با دیگران به اشتراک گذاشته می شود” را دریافت خواهند کرد. همچنین در ادامه این پیام نیز کلیه کاربران آن حساب کاربری می توانند ویدیوهای ریلز شده را مشاهده کنند. این پیام توضیح می دهد که در صورت عمومی بودن اکانت مخاطبان می‌توانند با استفاده از ویدئوهای ایجاد شده یک ریمیکس ایجاد کنند.

اینستاگرام قصد دارد بخش ریلز را گسترش دهد. در گزارش منتشرشده از درآمد سه ماهه اول این شرکت مشخص شد ۲۰ درصد کاربران تماشای این ویدئو ها را ترجیح می دهند. به همین دلیل اینستاگرام تلاش کرده است تا ریلز را جایگزین پست های ویدیویی کند. هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویژگی برای دیگر کاربران نیز اعمال شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال