ویدئویی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ با امتیاز 205000 در بنچمارک AnTuTu منتشر شد

شماره‎مدل گوشی Galaxy S8 سامسونگ گفته می‎شود SM-G950 است. ویدئویی در محیط آنلاین منتشر شده که ظاهرا متعلق به پرچم‎دار در پیش روی سامسونگ است که موفق می‎شود در وب‎سایت بنچمارک AnTuTu امتیاز عالی 205284 را ثبت کند. در نتیجه گوشی Galaxy S8 رکورد جدیدی از خود بر جا می‎گذارد و جایگاه آیفون 7 اپل با […]

شماره‎مدل گوشی Galaxy S8 سامسونگ گفته می‎شود SM-G950 است. ویدئویی در محیط آنلاین منتشر شده که ظاهرا متعلق به پرچم‎دار در پیش روی سامسونگ است که موفق می‎شود در وب‎سایت بنچمارک AnTuTu امتیاز عالی 205284 را ثبت کند. در نتیجه گوشی Galaxy S8 رکورد جدیدی از خود بر جا می‎گذارد و جایگاه آیفون 7 اپل با امتیاز 181807 را می‎گیرد. گوشی اندرویدی که در این لیست بیشترین امتیاز را دارد گوشی OnePlus 3T است که از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821 استفاده می‎کند. محصول شرکت وان‎پلاس امتیاز 162423 را برای خود ثبت کرده است.

این جهش امتیاز از گوشی OnePlus 3T به نتیجه‎‎ای که Galaxy S8 به دست آورده می‎تواند شاخصی برای قدرت فوق‎العاده زیاد چیپست‎های اگزینوس 8895 و اسنپ‎دراگون 835 باشد. بسته به بازاری که پرچم‎دارهای جدید سامسونگ را از آن‎جا می‎خرید، یکی از این دو چیپ استفاده خواهد شد. سال گذشته، مردم آمریکا و چین گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ را با چیپست اسنپ‎دراگون 820 خریداری کردند. در سایر بازارها مدل دارای چیپست اگزینوس 8890 عرضه شد.

سامسونگ با تاریخ پیش‎بینی شده در جدول زمانیخود برای معرفی گوشی‎های گلکسی S8 و گلکسی +S8 خود فاصله‎ی چندانی ندارد، این دو گوشی در تاریخ 9 فروردین‎ماه در نیویورک معرفی می‎شوند. عرضه‎ی رسمی این دو مدل جدید بایستی از تاریخ 8 اردیبهشت‎ماه رخ دهد. دو دلیل احتمالی برای این تاخیر وجود دارد. یکی از آن‎ها به این دلیل است که شرکت سامسونگ چندین بار همه چیز را بررسی می‎کند تا مطمئن شود سرنوشت گوشی گلکسی نوت 7 این شرکت گریبان‎گیر پرچم‎دارهای جدیدش نشود. دستگاهی که بعد از رخ دادن یکسری انفجارها دوبار با فراخوانی از بازار مواجه شد. تیم بازرسی سامسونگ اعلام کرد که عیوب باتری دلیل منفجر شدن این گوشی بوده است.

دلیل دوم تاخیر ورود دو گوشی گلکسی S8 و +S8 به بازار بازدهی پایینی است که هر دو شرکت سامسونگ و کوالکام گفته می‎شود در حین ساخت چیپ‎های جدید 10 نانومتری خود، به ترتیب اگزینوس 8895 و اسنپ‎دراگون 835، با آن روبرو شده‎اند.

برای مشاهده‎ی ثبت رکورد جدید گوشی گلکسی اس 8 در بنچمارک AnTuTu می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/7a0rB[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال