ویدئوهای مربوط به اشیا ناشناس پرنده توسط نیروی دریایی آمریکا تایید شد

نیروی دریایی امریکا برای اولین بار صحت ویدئوهای منتشر شده را تائید کرد. پیش از این ویدئوهای مختلفی درباره مشاهده یوفوها و عملیان محرمانه پنتاگون منتشر شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از  گروه تحقیقاتی تی‌تی‌اس‌ای (TTSA) وابسته به شبکه‌ی تلویزیونی CBS ، گزارش مشاهده اشیا ناشناس برای اولین […]

نیروی دریایی امریکا برای اولین بار صحت ویدئوهای منتشر شده را تائید کرد. پیش از این ویدئوهای مختلفی درباره مشاهده یوفوها و عملیان محرمانه پنتاگون منتشر شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از  گروه تحقیقاتی تی‌تی‌اس‌ای (TTSA) وابسته به شبکه‌ی تلویزیونی CBS ، گزارش مشاهده اشیا ناشناس برای اولین بار در سال 2004 انجام گرفته بود. در آن زمان ، چندین بار خلبانان نیروی دریایی آمریکا با این اشیا پرنده مواجه شده بودند. البته در اکثر موارد حسگرهای پیشرفته پنتاگون این یوفوها را تا زمان خروج از طریق رادار تحت نظر قرار داده بودند. حتی در یکی از این ویدئو ها دو جنگنده‌ی مک‌دانل داگلاس اف/ای-۱۸ هورنت یک شی پرنده سفید رنگ را تعقیب کردند بطوریکه شیء‌ پرنده‌ی با سرعتی فوق العاده از محدوده رادار محو شد. این ویدئو در زمان انتشار توسط دولت آمریکا محرمانه اعلام شد اما پس از ان وب‌سایت اسرار دولتی بلَک وُلت آنرا بی اساس خواند.

جوزف گرادشر، سخن‌گوی رسمی معاون عملیات نیروی دریایی در مورد شی موجود در ویدئو گفته است : نیروی دریایی در این مواقع از اصطلاح پدیده‌ی هوایی ناشناس استفاده میکند که شامل  هواپیماها و اشیای شناسایی‌ نشدنی است که وارد حریم هوایی کشور شده‌اند. و الزاما به معنی وجود موجودات فضایی نیست.

در دسامبر سال 2017 برابر با آذر 96 ، مجله نیویورک‌تایمز از برنامه‌ی شناسایی تهدیدات هوافضایی پیشرفته پنتاگون خبر داده بود. که از سال 2007 شروع و تا 2012 ادامه داشته است. البته پنتاگون مدعی شده است که این برنامه در همان سال 2012 متوقف شده است. اما پس از آن گزارش ، منابع موثق دیگری به نیویورک تایمز اعلام کرده اند که برنامه مذکور همچنان ادامه دارد.

تایید نیروی دریایی آمریکا نمبتواند چیزی در مورد ماهیت این اشیا پرنده اعلام کند. گرادشر معتقد است که انتشار این ویدئو ها هرگز جزئی از هدف پنتاگون نبوده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال