نمایش آمار دقیق و آنلاین از تعداد مبتلایان به کرونا در جهان

تعداد واقعی مبتلایان به کرونا در جهان در حال افزایش و آمارهای آن بسیار نگران کننده است. هر روزه تعداد زیادی به این آمار اضافه می شود. بسیاری از مردم در تلاش هستند تا به آمارهای درست و غیرجعلی دسترسی پیدا کنند. سازمان بهداشت جهانی نیز با انتشار آمار درست سعی دارد تا میزان تشویش […]

تعداد واقعی مبتلایان به کرونا در جهان در حال افزایش و آمارهای آن بسیار نگران کننده است. هر روزه تعداد زیادی به این آمار اضافه می شود. بسیاری از مردم در تلاش هستند تا به آمارهای درست و غیرجعلی دسترسی پیدا کنند. سازمان بهداشت جهانی نیز با انتشار آمار درست سعی دارد تا میزان تشویش عمومی را کاهش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محققان داشنگاه هاپکینز ابزاری طراحی کرده اند که می تواند به آمارهای واقعی مربوط به این بیماری را از مراجع درست جمع آوری و در اختیار مردم قرار دهد. این فناوری شامل یک داشبورد GIS آنلاین است که اطلاعات درست را جمع آوری کرده و بصورت آنلاین در اختیار مردم قرار می دهد.

در این صفحه آمارهایی از موارد ابتلا، کشته شدگان، افراد بهبود یافته و افراد مظنون نشان داده می شود. همچنین در نقشه جهانی تهیه شده از شیوع این ویروس کشورهای مبتلا به رنگ روشن نمایش داده می شوند.

محققان سازنده این نقشه آنلاین در مورد آن می گویند: داده های واقعی میتواند از اضطراب و تشویش مردم در مورد این بیماری بکاهد. البته اطلاع دقیق از تعدا افراد مبتلا امری غیرممکن است زیرا بسیاری از افراد ناقل این ویروس هستند و هنوز نشانه ای از بیماری ندارند. ما تلاش داریم تا با ارئه آمارهای درست مناطق و آمارهای مربوز به این ویروس را نمایش دهیم. تا کنون 80 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند که در میان آنها 1700 کادر پزشکی هم دیده می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال