مشاهده اولین گوشی تاشو گوگل و مشخصات آن در گیک‌بنچ

گوشی تاشوی پیکسل گوگل با نام رمز Google Pipit در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است. این در حالی است که در طی ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی تاشو توسط گوگل منتشر شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مشخصات فنی گوشی تاشو پیکسل […]

گوشی تاشوی پیکسل گوگل با نام رمز Google Pipit در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است. این در حالی است که در طی ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی تاشو توسط گوگل منتشر شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مشخصات فنی گوشی تاشو پیکسل Pipit شامل ۱ چیپ هشت هسته ای با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز است که ۴ هسته آن عملکرد بهتر نسبت به چهار هسته دیگر خواهد داشت. پردازنده گرافیکی این گوشی‌تاشو نیز از نوع Mali G78 است.

از دیگر مشخصات گوشی تاشو پیکسل می توان به استفاده از تراشه اختصاصی تنسور گوگل اشاره کرد که پیش از این در گوشی های پیکسل ۶ نیز مشاهده شده بود. احتمالاً در این گوشی نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX 363 مربوط به سونی و سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده شده است. تصاویر منتشر شده از آن نیز نشان می دهد این گوشی در آزمون تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب به امتیازهای ۴۸۱۱ و ۱۱ ۱۳۴۹ دست یافته است.

 در خبرهای قبلی نیز از احتمال استفاده دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلی در این گوشی نام برده شده بود. همچنین دو سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی سونی نیز در پنل پشتی و همراه با دوربین اصلی قرار خواهند داشت. در نمایشگر داخلی و بیرونی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است. با توجه به تلاش شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند برای تولید گوشی‌های تاشو، احتمالاً گوگل نیز به زودی حضور خود در این بازار را اعلام خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال