ویرجین اوربیت سومین پرتاب مداری خود در ۲۰۲۲ را از خاک بریتانیا انجام می دهد

شرکت ویرجین اوربیت اعلام کرد اولین پرتاب مداری خود در تابستان ۲۰۲۲ را از کشور انگلستان انجام خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویرجین اوربیت تا کنون سه پرتاب موفقیت آمیز به مدار داشته و قصد دارد سومین پرتاب خود را از خاک انگلیس انجام دهد. به گفته این شرکت اولین […]

شرکت ویرجین اوربیت اعلام کرد اولین پرتاب مداری خود در تابستان ۲۰۲۲ را از کشور انگلستان انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویرجین اوربیت تا کنون سه پرتاب موفقیت آمیز به مدار داشته و قصد دارد سومین پرتاب خود را از خاک انگلیس انجام دهد. به گفته این شرکت اولین پرتاب مداری تابستان ۲۰۲۲ از مرکز فضایی کورنوال بریتانیا انجام خواهد شد.

ماموریت فضایی ویرجین اوربیت ارسال یک ماهواره از شرکت اسپیس فورج است. برای اولین بار این ماموریت توسط ویرجین اوبیت از بریتانیا انجام می‌گیرد. جاشو وسترن مدیرعامل اسپیس فورج در این رابطه گفته است اولین پرتاب در بریتانیا برای اسپیس فورج بسیار تاریخ ساز خواهد بود. همچنین این شرکت قصد دارد با ساخت یک کارخانه فضایی به نام فورج استار محصولاتی را نیز در فضا تولید کند.

پرتابهای ویرجین اوربیت با کمک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ به نام دختر کیهانی و موشک لانچر وان انجام می گیرد. این موشک ۲۱ متری حدود ۵۰۰ کیلوگرم محموله را حمل خواهد کرد. ویرجین گلکتیک شرکت مادر ویرجین اوربیت است که ارائه کننده گردشگری فضایی است. این شرکت در ژانویه 2022 طی اعلامیه ای از انجام پنج ماموریت در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود. پس از اجرای سه ماموریت اکنون به نظر می رسد دو مأموریت دیگر این شرکت از پایگاه فضایی کورنوال انجام شود. البته ویرجین اوربیت برای پرتاب به دنبال مناطق دیگری نیز خواهد بود. به گفته دن هارد مدیرعامل این شرکت ممکن است مکان های احتمالی گوام، ژاپن و برزیل باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال