امتحان لباس مجازی توسط هوش مصنوعی جدید گوگل

گوگل اشتیاق زیادی برای توسعه مدل های هوش مصنوعی دارد. مدل جدید این شرکت می تواند به خریداران لباس کمک کند تا از طریق آن لباس ها را روی مدل های واقعی امتحان کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران با استفاده از هوش مصنوعی گوگل قادر به امتحان لباس های مدنظر […]

گوگل اشتیاق زیادی برای توسعه مدل های هوش مصنوعی دارد. مدل جدید این شرکت می تواند به خریداران لباس کمک کند تا از طریق آن لباس ها را روی مدل های واقعی امتحان کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران با استفاده از هوش مصنوعی گوگل قادر به امتحان لباس های مدنظر خود هستند. برای این کار ابتدا باید تصویر لباس مدنظر به این هوش مصنوعی داده شود. سپس این مدل می تواند تمامی حالت های این لباس از تاشدن، نحوه پوشیدن و حتی چروک های آن را به صورت آزمایشی روی مدل های واقعی نشان دهد.

گوگل این مدل را با استفاده از یک مدل انتشاری جدید داخلی توسعه داده است. Stable diffusions و DALL-E 2 نیز از این مدل های انتشاری پشتیبانی می کنند. در این مدل ها در ابتدا با کاهش نویز تصویر آن را مرحله به مرحله به سمت هدف اصلی می برند.

کلیه خریداران از Google Shopping می توانند لباس های زنانه از برخی برندها مانند اچ اند ام و … را پیش از خرید امتحان کنند. به گفته گوگل این ویژگی برای لباس های مردانه در اواخر امسال اضافه خواهد شد.

لیلیان رینکن، مدیر بخش خرید این شرکت در وبلاگ گوگل در این مورد گفته است: در هنگام خرید با امتحان لباس ها در فروشگاه می توانید از مناسب بودن آنها مطمئن شوید. به گفته وی طی یک نظرسنجی که از افراد پس از خرید آنلاین انجام شد نشان می دهد بسیاری از آنها پس از خرید نسبت به آن احساس نارضایتی داشته اند.

پیش از این نیز آمازون از فناوری پرو مجازی رونمایی کرده بود. پس از آن والمارت و ادوبی نیز فناوری های مشابه را در خریدهای آنلاین امتحان کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال