تبلت جدید ویوو مجهز به نمایشگر ۱۱ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

تبلت جدید ویوو از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۱۱ اینچی بهره می برد که به همراه قلم لمسی و صفحه کلید به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید ویو پد که به تازگی معرفی شده است دارای استاندارد دالبی ویژن در نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خود است. ویوو […]

تبلت جدید ویوو از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۱۱ اینچی بهره می برد که به همراه قلم لمسی و صفحه کلید به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید ویو پد که به تازگی معرفی شده است دارای استاندارد دالبی ویژن در نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خود است. ویوو در این تبلت از تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام استفاده کرده است. همچنین رابط کاربری جدید ویوو به نام Origin OS HD نیز در آن به کار رفته است. از دیگر قابلیت جالب ویووپد میتوان به امکان انتقال تصویر نمایشگر گوشی و تبلت اشاره کرد. بدنه این تبلت از جنس آلومینیوم هواپیمایی است و ضخامت آن حدود ۶.۵۵ میلی متر اعلام شد.

فناوری اختصاصی شرکت ویوو باعث انتقال آنتن به زیر نمایشگر شده است. بدین ترتیب اثری از آنتن روی بدنه دیده نخواهد شد. پورت USB 3.2 Gen1 امکان انتقال داده با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند. باتری آن ۸۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند با فناوری ۴۴ وات شارژ شود. پیش‌فروش این تبلت در چین آغاز شده است و قیمت آن برای مدل استاندارد با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۳۹۰ دلار اعلام شد. بدنه این تبلت از جنس آلومینیوم هواپیمایی است و ضخامت آن حدود ۶.۵۵ میلی متر اعلام شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال