ویوو نکس 3 با عملکردی خیره کننده در بنچمارک Antutu

شرکت ویوو اخیرا گوشی نکس 3 را روانه بازار کرده است. ویژگی اصلی این گوشی نمایش آبشاری صفحه نمایش آن بود که تا مدت ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اکنون عملکرد نکس 3 در  بنچمارک Antoto این گوشی را در رده غول های بازار قرار داده است. به گزارش سرویس اخبار […]

شرکت ویوو اخیرا گوشی نکس 3 را روانه بازار کرده است. ویژگی اصلی این گوشی نمایش آبشاری صفحه نمایش آن بود که تا مدت ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اکنون عملکرد نکس 3 در  بنچمارک Antoto این گوشی را در رده غول های بازار قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از GSM Arena ، گوشی ویوو Nex 3 در بنچمارک آنتونو بهترین عملکرد را نشان داده است. رکورد قبلی مربوط به گوشی گیمینگ جدید ایسوس یعنی ROG Phone II بوده است.از نکس 3 مدل 5G با 8 گیگابایت رم در این تست استفاده شده بود. از مزیت های اصلی این گوشی میتوان به محفظه خنک کننده بخار به کار رفته در آن نام برد. هر چند عملکرد نکس 3 مدیون  چیپست اسنپدراگون 855 پلاس است.

ظاهر زیبای نکس 3 بهمراه عملکرد خوب سخت افزاری آن را به یک گوشی قدرتمند در بازار بدل کرده است. پنل سوپر امولد 6.89 اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه 99.6 در این گوشی و نمایشگر فول ویو آبشاری از دیگر امکانات این گوشی محسوب میشود.

قیمت آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شبکه 5G، 700 دلار تعیین شده است. این گوشی تا سه هفته دیگر در بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال