ویوو از پرچمدار جدید خود X90S مجهز به دایمنسیتی ۹۲۰۰ رونمایی کرد

در حالی ویوو از گوشی جدید خود رونمایی کرده است که تنها ۷ ماه از معرفی X90 می گذرد. نسخه بهبود یافته این گوشی که با نام X90S عرضه شده است مجهز به تراشه جدید خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو از نسخه جدید X90S رونمایی کرد. این گوشی تفاوت […]

در حالی ویوو از گوشی جدید خود رونمایی کرده است که تنها ۷ ماه از معرفی X90 می گذرد. نسخه بهبود یافته این گوشی که با نام X90S عرضه شده است مجهز به تراشه جدید خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو از نسخه جدید X90S رونمایی کرد. این گوشی تفاوت چندانی با نسخه معمولی خود ندارد و تنها تفاوت آنها در تراشه به کار رفته است.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی است و می تواند از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. همچنین می تواند تا ۱۰۵ درصد از گاموت رنگی NTSC پشتیبانی کند. علاوه بر آن امکان پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ توسط این نمایشگر وجود دارد.

این گوشی به تراشه ۸ هسته ای دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز است که از لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC تولید شده و پردازنده گرافیکی Immortal is GV715 در آن به کار رفته است.

ویوو این گوشی را در دو نسخه با رم های ۸ و ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5X عرضه میکند. همچنین حافظه داخلی آنها نیز ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود. دوربین های سه گانه در پنل پشتی به همراه ماژول دایره ای قرار دارند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز در آن قرار دارد. یک باتری ۴۸۱۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این گوشی را تامین می کند و می تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی کند.