ویوو از گوشی جدید تاشو خود با نمایشگر ثانویه افقی رونمایی کرد

گوشی تاشو جدید ویوو با نام ویوو ایکس فلیپ معرفی شد. این شرکت چینی اکنون بعد از ویوو ایکس فولد ۲، از دیگر گوشی تاشو خود رونمایی کرده است. با توجه به نام ابن گوشی، پرچمدار جدید ویوو رقیب زد فلیپ ۴ و اوپو فایند N2 فلیپ خواهد بود. مهمترین ویژگی این گوشی نسبت به […]

گوشی تاشو جدید ویوو با نام ویوو ایکس فلیپ معرفی شد. این شرکت چینی اکنون بعد از ویوو ایکس فولد ۲، از دیگر گوشی تاشو خود رونمایی کرده است. با توجه به نام ابن گوشی، پرچمدار جدید ویوو رقیب زد فلیپ ۴ و اوپو فایند N2 فلیپ خواهد بود. مهمترین ویژگی این گوشی نسبت به رقبای خود منحصربفرد بودن نمایشگر ثانویه آن است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو ایکس فلیپ دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع امولد است که می تواند حداکثر ۱۲۰۰ نیست روشنایی ارائه کند. نرخ نوسازی تصویر این نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است. در پنل پشتی یک نمایشگر ثانویه همراه با لبه های خمیده قرار دارد که ۳ اینچ بوده و با پنل امولد ارائه شده است.

در گوشه سمت چپ و بالا در پنل پشتی یک ماژول دوربین دایره ای شکل قرار دارد که در آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. در بالای نمایشگر اصلی دستگاه نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است که به ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت از نوع UFS4. 0 مجهز شده است. یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال