گوشی تاشو ویوو ایکس فولد مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام و ۱۲ گیگابایت رم معرفی شد

اولین گوشی تاشو ویوو با مشخصات فنی قدرتمند و نمایشگر امولد E5 معرفی شد. این گوشی به همراه دو نمایشگر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک رقیبی برای گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هوشمند ویو شامل دو نمایشگر تاشو درون دستگاه و بخش […]

اولین گوشی تاشو ویوو با مشخصات فنی قدرتمند و نمایشگر امولد E5 معرفی شد. این گوشی به همراه دو نمایشگر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک رقیبی برای گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هوشمند ویو شامل دو نمایشگر تاشو درون دستگاه و بخش بیرونی است که هر کدام به ترتیب ۸.۰۳ اینچ و ۶.۵۳ اینچ از نوع امولد هستند. این دو نمایشگر دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بوده و در نمایشگر داخلی شیشه فوق نازک SCHOTT استفاده شده است. از دیگر ویژگی های مهم این گوشی استفاده از سنسور اثر انگشت از نوع اولتراسونیک درون نمایشگر خواهد بود.

تراشه ویوو ایکس فولد نیز اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام است که به همراه ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود. یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات در این گوشی قرار دارد و علاوه بر آن از شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ وایرلس معکوس نیز پشتیبانی می کند. در پنل پشتی چهار سنسور قرار دارند که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارد که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگنمایی دو برابری و دوربین پریسکوپی نیز آن را همراهی می کنند. دوربین سلفی نیز شامل دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود.

کاربران می‌توانند دو اپلیکیشن مجزا را در نمایشگر داخلی اجرا کنند. همچنین با هدف افزایش تجربه مولتی تسکینگ امکان اجرای برنامه ها درون پنجره های شناور نیز وجود دارد. قرار است این گوشی با قیمت ۱۳۰۰ دلار در بازار چین عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال