ویدئوی تبلیغاتی X90 ویوو زمان انتشار آن را فاش می کند

احتمالا ویوو از گوشی جدید خود در سه نسخه معمولی، پرو و پرو پلاس رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو ماه گذشته گزارش مفصلی در مورد ارتقا دوربین در گوشی های سری X90 منتشر کرد. در این سری از گوشی ها از تراشه V2 استفاده شده که بتازگی توسط این […]

احتمالا ویوو از گوشی جدید خود در سه نسخه معمولی، پرو و پرو پلاس رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو ماه گذشته گزارش مفصلی در مورد ارتقا دوربین در گوشی های سری X90 منتشر کرد. در این سری از گوشی ها از تراشه V2 استفاده شده که بتازگی توسط این شرکت معرفی شد. با وجودی که این شرکت تاریخ معرفی گوشی X90 را اعلام نکرده است اما در ویدئو تبلیغاتی این شرکت تاریخ رونمایی را فاش می کند که تاریخ نوامبر امسال خواهد بود. در این ویدیو نسخه پرو پلاس این گوشی در رنگ مشکی مشاهده میشود که پیش از این در یک تیزر تبلیغاتی تصویری از آن در رنگ قرمز به نمایش درآمده بود.

در این ویدیو اسکرین شاتی از یک صفحه وب دیده میشود که تاریخ ۱۴ نوامبر یعنی زمان پیش سفارش آن در چین در آن دیده میشود. این شرکت در تاریخ ۲۲ نوامبر نیز هدفون های سری TWS3 را معرفی میکند.

گوشی جدید ویوو در سه نسخه عرصه خواهد شد و احتمالا تاریخ ۲۲ نوامبر امسال زمان معرفی آن می باشد. احتمالا نسخه معمولی گوشی ویوو X40 مجهز به تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ باشد، زیرا پیش از این تصور میشد این تراشه در گوشی X80 پرو پلاس استفاده شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال