دو گوشی Vivo V5 و V5 Plus دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهند بود!

طبق آمار منتشر شده دو گوشی V3  و  V3Max ویوو محبوبیت نسبتاً خوبی در بازار به‌دست آورده‌اند. اگرچه این شرکت چینی تبار دو گوشی نامبرده را اوایل امسال روانه بازار کرد اما از آن‌جا که دنیای تکنولوژی روز به روز در حال تغییر است، شرکت ویوو نیز بایستی برای ادامه حیات خود و ماندن در […]

طبق آمار منتشر شده دو گوشی V3  و  V3Max ویوو محبوبیت نسبتاً خوبی در بازار به‌دست آورده‌اند. اگرچه این شرکت چینی تبار دو گوشی نامبرده را اوایل امسال روانه بازار کرد اما از آن‌جا که دنیای تکنولوژی روز به روز در حال تغییر است، شرکت ویوو نیز بایستی برای ادامه حیات خود و ماندن در جایگاه فعلی، محصولات جدیدی معرفی کند.

گفته شده Vivo V5 و برادر بزرگترش V5 Plus به‌زودی معرفی خواهند شد تا شرکت بتواند لیاقت خود را تابت کند. هرچند از شایعات اولیه در خصوص معرفی این دو گوشی چندین ماه می‌گذرد اما اخبار زیادی در خصوص آن منتشر نشده است. تا اینکه به‌تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد دو گوشی جدید این شرکت دارای دوربین 20 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه خواهند بود. بر این اساس به نظر می‌رسد که ویوو در محصولات جدیدش به‌دنبال افزایش تجربه کاربری در گرفتن تصاویر سلفی با کیفیت است.

علااوه بر دوربین هر دو گوشی از سیستم‌عامل Funtouch OS 2.6 و یا اندروید 6 مارشملو بهره خواهند بردو متاسفانه در خصوص گوشی V5 Plus اخبار بیشتری در دسترس نیست اما مشخصات کامل برادر کوچکتر لو رفته است.

طبق این مشخصات گوشی vivo V5 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت HD بوده که از نظر اندازه برابر با V3Max است. چیپست اسنپ‌دراگون 625 به عنوان قلب تپنده گوشی در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی را یاری خواهند کرد. پشتیبانی از قابلیت استفاده دو سیم‌کارت به صورت همزمان، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. گفتنی است ابعاد آن 153.8 در 75.5 در 7.55 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 154 گرم خواهد داشت. ضمناً این گوشی در دو رنگ طلایی و رزگلد عرضه خواهد شد.

گفته شده که این دو گوشی 25 آبان‌ماه به صورت رسمی معرفی خواهند شد و قیمتی در حدود 35دلار خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این دو گوشی باید تا فردا صبر کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال