جدیدترین گوشی ویوو مجهز به دو دوربین سلفی و حالت تغییر رنگ پنل پشتی رونمایی شد

ویوو گوشی جدید خود از سری V را مجهز به دو دوربین سلفی و شارژر ۴۴ واتی با طراحی جدید معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو دو گوشی جدید به نام های V23 و V23 پرو برای بازارهای هند و آسیا معرفی کرد. از مهمترین ویژگی جذاب این گوشی می […]

ویوو گوشی جدید خود از سری V را مجهز به دو دوربین سلفی و شارژر ۴۴ واتی با طراحی جدید معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو دو گوشی جدید به نام های V23 و V23 پرو برای بازارهای هند و آسیا معرفی کرد. از مهمترین ویژگی جذاب این گوشی می توان به تغییر رنگ پنل پشتی هنگام قرارگیری در معرض نور خورشید و دو دوربین سلفی اشاره کرد.  ویوو در مورد این قابلیت گفته است: حدود دو سال تحقیق و توسعه برای رسیدن به این رنگ انجام گرفته است. در صورتی که پنل پشتی را حدود ۳۰ ثانیه زیر نور خورشید قرار دهید ابتدا به رنگ سبز آبی درآمده و به تدریج به رنگ طلایی اصلی باز میگردد. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

 دوربین های پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و ماکرو نیز در کنار آنها قرار گرفته اند. صفحه نمایشگر V23 پرو ۶.۵۶ اینچ و به صورت لبه های خمیده است. گوشی V23 استاندارد نیز دارای نمایش گر ۶.۴۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

 در این گوشی‌ها از تراشه های دیمنسیتی ۹۲۰ مدیا تک و دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده شده است. این گوشی ها مجهز به حداقل ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت در ابتدا در کشورهایی مانند مالزی، اندونزی و تایلند عرضه خواهد شد. سپس به بازارهای جهانی و خاور میانه نیز راه می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال