شرکت ودافون انگلیس وارد بازار ایران می‌شود

شرکت ودافون انگلیس، دومین شرکت تلفن همراه بزرگ جهان وارد بازار ایران می‌شود. ودافون برای همکاری با “های وب” به منظور کمک به مدرنیزه کردن شبکه این شرکت اینترنتی به توافق رسید. به دنبال اجرایی شدن برجام در ۱۶ ژانویه و گشایش بازار ایران، بسیاری از شرکت‌های اروپایی در تلاش هستند که از این فرصت […]

شرکت ودافون انگلیس، دومین شرکت تلفن همراه بزرگ جهان وارد بازار ایران می‌شود. ودافون برای همکاری با “های وب” به منظور کمک به مدرنیزه کردن شبکه این شرکت اینترنتی به توافق رسید.

به دنبال اجرایی شدن برجام در ۱۶ ژانویه و گشایش بازار ایران، بسیاری از شرکت‌های اروپایی در تلاش هستند که از این فرصت بهره ببرند. سرکت‌های مخابراتی ایران نیز به دنبال گسترش بازارهای خارجی هستند.

دیه گو ماسیدا، مدیرعامل “ودافون پارتنر مارکتس” اعلام کرد: این توافق به نفع مشتریان ودافون خواهد بود که به ایران سفر می‌کنند. مشتریان شرکت ودافون از خدمات شبکه باکیفیت در ایران برخوردار خواهند شد و “های وب” قادر خواهد بود از تخصص جهانی ودافون بهره‌مند شود.

ودافون اعلام کرده این شرکت به “های وب” در بازاریابی، توزیع و فروش از جمله تمهید خدمات اینترنت اشیا که شامل امکان اتصال خودرو و سایر دستگاه‌ها به اینترنت است، کمک خواهد کرد.

“های وب” که در سال ۲۰۰۹ خصوصی شد، یک مجوز ملی برای فراهم کردن خدمات اینترنت موبایل (LTE) در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد و برنده قرارداد دولتی برای فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای ۲۵ هزار روستا شد. این شرکت بدنبال گسترش خدمات تلفن همراه و ثابت در شهرها بوده و مشتریان تجاری را در مرکز توجه قرار داده است.

یک سخنگوی گروه کارفرمایان انگلیس (CBI) اعلام کرد: شرکت‌های انگلیسی به شناسایی فرصت‌های نوظهور در بازار ایران می‌پردازند. ایران مانند سایر کشورهای منطقه خلیج فارس طبقه متوسط رو به رشدی دارد و پروژه‌های زیرساخت، انرژی و آموزشی در این کشور، به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال