قابلیت تماس صوتی و تصویری به توییتر می‌آید

توییتر تصمیم دارد بسیاری از درخواست‌های کاربران از جمله پشتیبانی از تماس تصویری و صوتی را به این اپلیکیشن اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آندریا کانووی طراح ارشد محصولات توییتر قابلیت جدید این شبکه اجتماعی را به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده یک صفحه چت دیده می‌شود که در […]

توییتر تصمیم دارد بسیاری از درخواست‌های کاربران از جمله پشتیبانی از تماس تصویری و صوتی را به این اپلیکیشن اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آندریا کانووی طراح ارشد محصولات توییتر قابلیت جدید این شبکه اجتماعی را به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده یک صفحه چت دیده می‌شود که در آن دو گزینه تماس صوتی و تصویری نیز وجود دارد.

ایلان ماسک پیش از این در مورد اضافه شدن ویژگی تماس صوتی و تصویری به این اپلیکیشن خبر داده بود. وی در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد به زودی کاربران می‌توانند بدون داشتن شماره با دیگر افراد در سراسر جهان مکالمه کنند. در صورتی که توییتر بخواهد این ویژگی را سریعتر از حالت عادی ارائه کند احتمالاً برای مشتریان سرویس پولی توییتر بلو خواهد بود.

توییتر در ماه‌های اخیر تغییرات بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است. یکی از این تغییرات محدود کردن تعداد پست‌های قابل مشاهده در طول روز است. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از کاربران شد. هفته گذشته نیز اپلیکیشن اینستاگرام تردز به عنوان رقیب توییتر معرفی شد که توانست کاربران بسیاری را از توییتر به خود جذب کند.

این موضوع باعث شد تا توییتر به فکر ارائه ویژگی‌های مورد درخواست کاربران باشد. از طرفی شبکه اجتماعی بلو اسکای نیز با هدف رقابت با توییتر توانسته کاربران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال