ولوو اسپاتیفای را به خودروهایش می‌آورد

شرکت سوئیسی ولوو در کنگره‌ی جهانی موبایل به طور رسمی اعلام کرد که به زودی خودروهای  XC90, S90, و V90 این شرکت مجهز به برنامه‌ی اسپاتیفای خواهند شد. این برنامه به زودی بر روی رابط کاربری Sensus خودروهای نام برده نصب می‌شود و کاربران به راحتی می‌توانند از تمامی سرویس‌های اسپاتیفای استفاده کنند. این رابط کاربری که […]

شرکت سوئیسی ولوو در کنگره‌ی جهانی موبایل به طور رسمی اعلام کرد که به زودی خودروهای  XC90, S90, و V90 این شرکت مجهز به برنامه‌ی اسپاتیفای خواهند شد. این برنامه به زودی بر روی رابط کاربری Sensus خودروهای نام برده نصب می‌شود و کاربران به راحتی می‌توانند از تمامی سرویس‌های اسپاتیفای استفاده کنند. این رابط کاربری که بر روی خودروهای XC90, S90, و V90 نصب شده به کاربر اجازه می‌دهد که همانند یک تبلت با آن‌ کار کند و از برنامه‌ی اسپاتیفای به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

در گذشته کاربران این شرکت خودروسازی می‌توانستند تنها از طریق بلوتوث و سرویس Apple CarPlay به اسپاتیفای گوش دهند. حال به زودی همین کاربران می‌توانند برنامه‌ای اختصاصی را برای خود داشته باشند که تمامی قابلتیت‌های اسپاتیفای نظیر جستجوی پیشرفته را خواهد داشت. طبیعتا این برنامه در کشورهایی فعال خواهد بود که اسپاتیفای در آن‌ها سرویس‌دهی دارد.

با استفاده از برنامه‌ی اسپاتیفای در خودروهای ولوو کاربران می‌توانند به طور کامل از سیستم صوتی پیشرفته‌ی  Bowers & Wilkins که در این خودروها گنجانده شده بهره‌مند شوند. برای استفاده از این برنامه داشتن حساب کاربری پریمیوم برای کاربران اسپاتیفای ضروری است که البته رانندگان این سه نوع ماشین می‌توانند ماه اول را به صورت آزمایشی و رایگان از خدمات پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال