وی پی ان یا سرور مجازی ترید ؟ + 6 دلیل

اگر وارد بازار سرمایه های دیجیتالی ، نظیر ارز های دیجیتال ، یا توکن های NFTشده باشید ، حتما متوجه این موضوع شده اید که جایی برای « ایرانی ها » وجود ندارد. همه باید از ترس تحریم ها و اینکه سرمایه مان از بین نرود اقدام به رعایت نکاتی نماییم که مشکلاتی برای زندگی […]

اگر وارد بازار سرمایه های دیجیتالی ، نظیر ارز های دیجیتال ، یا توکن های NFTشده باشید ، حتما متوجه این موضوع شده اید که جایی برای « ایرانی ها » وجود ندارد. همه باید از ترس تحریم ها و اینکه سرمایه مان از بین نرود اقدام به رعایت نکاتی نماییم که مشکلاتی برای زندگی ، سرمایه و اهدافی که داشته ایم به وجود نیاورد.

از جمله نکاتی که هر تریدری در ابتدای شروع کار خود به آن توجه می کند، جلوگیری از ورود به بازار ارز های دیجیتال با آی پی کشور ایران است. چه راهی برای دور زدن تحریم های اعمال شده علیه کشور ایران در بازار ارز های دیجیتال وجود دارد ؟

متاسفانه چیزی که ما همیشه به سادگی به سراغ آن رفته ایم، استفاده از VPN ها بوده است ، همیشه از بچگی هر موقع دنبال قایم شدن از ایرانی بودن خوده بوده ایم ، سریع وی پی ان را باز کرده ایم تا هویت ایرانی خود را مخفی کنیم ، غافل از اینکه دیگر تکنولوژی پیشرفت کرده و به سادگی امکان تشخیص VPN از سایر روش های موجود وجود دارد .

وقتی شما با وی پی ان به سایتی می روید ، مدیر آن سایت یا صرافی امکان تشخیص با وی پی ان بودن لوکیشن و موقعیت جغرافیایی شما را خواهد داشت. راه کار دومی که در این مقاله قصد بررسی و مقایسه آن با سایر روش های دور زدن تحریم را داریم ، استفاده از « سرور مجازی ترید » است.

چرا باید از سرور مجازی ترید استفاده کنیم ؟

1ـ موقعیت ثابت و فیزیکی واقعی

موقعیت فیزیکی و تست شده ی واقعی سرور مجازی ها ، بسیار بهتر از VPN ها است ، شما پس از تهیه سرور مجازی ترید میتوانید بدون هیچ مشکلی از لحاظ موقعیت آی پی و اینترنت برای کار به سایت صرافی یا سایر سایت های مورد نظرتان بروید. در هنگام استفاده از VPN ها شما به سختی میتوانید به آنها اعتماد کنید، چرا که ممکن است با هر بار اتصال به vpn آی پی شما تغییر کرده باشد .

2ـ اختصاصی بودن آدرس آی پی شما

آی پی سرور مجازی ترید، کاملا اختصاصی و فقط برای 1نفر است. این مورد چه مزیتی برای شما مهیا می کند ؟ فرض کنید از یک آی پی اشتراکی استفاده می کنید، ده ها نفر با یکدیگر از آن آی پی دارید به صرافی های مختلف می روید.

وارد سایت های متفاوتی می شوید و اقدام به ترید می کنید ، اگر یکی از مشترکان همان آدرس آی پی اشتراکی تخلفی انجام بدهد، چه خواهد شد؟ همه ی استفاده کنندگان آن آی پی به مشکل خواهند خورد ، در صورتی که اگر از IP ثابت اختصاصی استفاده میکردید، هیچگاه مشکلی برایتان به وجود نمی آمد.آی پی ثابت برای ترید

3ـ اتصال همیشگی و دائم

اگر از آی پی ثابت ترید یا سرور مجازی ترید استفاده کنید، هیچگاه قطعی ای احساس نخواهید کرد ، اما در صورت استفاده از سایر روش ها برای در اختیار داشتن آی پی خارجی ممکن است با قطعی های کوتاه و پی در پی مواجه شوید که سبب آشکار شدن هویت ایرانی تان خواهد شد !

4ـ امنیت چندین برابری با استفاده از سرور مجازی ترید !

در صورت استفاده از سرور مجازی ترید، شما از لحاظ امنیت دارای آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت . چرا که دسترسی به سرور مجازی ، کاملا کد گذاری شده و با پروتکل های امنیتی انجام می شود در نتیجه داده های شما تا سرور مجازی ترید تان و تا صرافی تان ، کاملا محافظت می شوند در صورتی که با استفاده از VPN یا سایر روش ها ، اطلاعات بدون کد گذاری حرفه ای و خاصی مبادله می شوند و امکان رصد اطلاعات وجود خواهد داشت.

5ـ امکان دسترسی به سرور با اینترنت ! ( در زمان قطعی اینترنت کشور ایران و ارتباط آن تا خارج کشور )

در صورتی که تریدر باشید ، حتما تاکنون تجربه لیکوئید شدن را داشته اید ! حال فرض کنید نتوانید به دلیل مشکل قطعی اینترنت یا هر چیز دیگری به صرافی تان مراجعه کنید و Position باز خود را کنترل کنید .

قطعا ضرر می کنید و هزاران اِی کاش در ذهنتان نقش می بنند ، پس چه بهتر قبل از آنکه به مشکلی جدی با سرمایه و دارایی تان بر بخورید ، از سرور مجازی ترید استفاده کنید. سرور های مجازی ترید در همه حالتی ، حتی در زمان قطع شدن اینترنت کشور ایران و عدم دسترسی به اینترنت بین الملل ، برای شما قابل دسترس و اتصال خواهند بود که از همه نظر خیال شما راحت می تواند باشد.وی پی اس برای کوکوین

6ـ ثابت ماندن در یک کشور خاص برای همیشه

با سرور مجازی ترید ، شما میتوانید از یک کشور خاص، آی پی اینترنت ثابت آن کشور را تا هر زمان که مایل باشید در اختیار داشته باشید ، یعنی محدودیتی برای در اختیار داشتن یک سرور مجازی ترید با آی پی ثابت برای ترید وجود ندارد .

شرکت وب داده پایدار با 10 سال سابقه مفید در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی از 20 کشور جهان میتواند به شما آی پی ثابت مورد نیاز برای ترید را در اختیار تان بگذارد تا بتوانید بدون دردسر و مشکل در سایت های خارجی با هویت مخفی شده ی ایرانی تان ، فعالیت کنید !

کلام آخر …

پیش از آنکه دیر شود ، به فکر سرمایه تان باشید و با تحقیق مناسب پیش از شروع اقدام به تهیه سرور مجازی برای انجام امور ترید تان نمایید . برای خرید سرور مجازی ترید یا IP ثابت برای ترید میتوانید از شرکت وب داده اقدام نمایید، شرکت وب داده با شماره تماس ویژه ی 02191300210 به صورت شبانه روزی میتواند خدمت شما کاربران گرامی خدمات تخصصی سرور مجازی ترید ارائه نماید .

در صورتی که هر گونه سوالی داشتید خوشحال میشویم با یک تریدر حرفه ای که به دنبال آی پی ثابت برای ترید است صحبت کنیم ! همچنین وب داده سرور مجازی ایران و سرور اختصاصی ایران با بهترین کیفیت و پینگ ارائه می دهد.

آدرس وب سایت وب داده :

https://webdade.com

خرید سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps