افزایش 20 درصدی طول عمر باتری دستگاه اندرویدی با حذف اپلیکیشن فیسبوک

حدود سه سال پیش بود که فیس‌بوک رسما تایید کرد که برنامه‌ی این شرکت برای دستگاه‌های iOS باعث کاهش عمر باتری می‌شود و با انتشار به‌روز رسانی سعی بر برطرف کردن این مشکل داشت. اما امروز این مشکل گریبان‌گیر کاربران اندرویدی شده چراکه در آزمایش‌های انجام شده از سوی موسسه‌ی Tech World Zone بر روی گوشی […]

حدود سه سال پیش بود که فیس‌بوک رسما تایید کرد که برنامه‌ی این شرکت برای دستگاه‌های iOS باعث کاهش عمر باتری می‌شود و با انتشار به‌روز رسانی سعی بر برطرف کردن این مشکل داشت. اما امروز این مشکل گریبان‌گیر کاربران اندرویدی شده چراکه در آزمایش‌های انجام شده از سوی موسسه‌ی Tech World Zone بر روی گوشی نکسوس 6P نشان می‌دهد که اپلیکیشن فیس‌بوک به تنهایی 20 درصد از باتری گوشی را در یک روز مصرف می‌کند.

این موسسه، با پاک کردن برنامه‌ی فیس‌بوک متوجه شد که در هر روز 20 درصد باتری بیشتری را می‌تواند استفاده کند. علاوه بر این، پاک کردن برنامه‌ی فیس‌بوک از دستگاه اندرویدی نشان داد که سرعت و عملکرد این سیستم‌عامل به مراتب بهتر نیز می‌شود. این در حالی است که در قسمتی از سیستم‌عامل اندروید که برنامه‌های پرمصرف را نشان می‌دهد برنامه‌ی فیس‌بوک دیده نمی‌شود. این طور به نظر می‌رسد که فیس‌بوک حتی اگر کاربر به اینترنت نیز متصل نباشد در پس‌زمینه‌ی گوشی در حال اجرا است و هیچ راه حلی برای توقف این برنامه در اندروید وجود ندارد.

فیس‌بوک در بیانیه‌ای اعلام کرده که به زودی مشکلات مربوط به کاهش سرعت در اندروید را برطرف می‌کند اما هیچ‌گونه مطلبی را در مورد مصرف باتری این برنامه منتشر نکرده است. به هر حال اگر شما هم جزو کاربران فیس‌بوک هستید و از این برنامه استفاده می‌کنید بهتر است هرچه سریع‌تر آن را پاک کرده و با مرورگر گوشی این شبکه‌ی اجتماعی محبوب را باز کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال