شرکت سیتیزن اقدام به تولید ساعت هوشمند خورشیدی کرده است

با آن‎که بسیاری از شرکت‎های قدیمی سازنده‎ی ساعت از ورود به دنیای ساعت‎های هوشمند دوری کرده‎اند، ولی به همین اندازه شرکت‎های دیگری نیز هستند که دوست داشته باشند با مسیر فعلی دنیای فناوری و توجه کاربران همراه شوند. تا کنون شاهد تلاش شرکت‎‎هایی نظیر Swatch, Breitling و TAG Heuer در این زمینه بوده‎ایم و حالا […]

با آن‎که بسیاری از شرکت‎های قدیمی سازنده‎ی ساعت از ورود به دنیای ساعت‎های هوشمند دوری کرده‎اند، ولی به همین اندازه شرکت‎های دیگری نیز هستند که دوست داشته باشند با مسیر فعلی دنیای فناوری و توجه کاربران همراه شوند. تا کنون شاهد تلاش شرکت‎‎هایی نظیر Swatch, Breitling و TAG Heuer در این زمینه بوده‎ایم و حالا به نظر می‎رسد که آخرین شرکت مشهوری که قصد دارد به آن‎ها بپیوندد شرکت ژاپنی سیتیزن باشد.

طبق گزارشی که در وب‎سایت Nikkei مطرح شده است، ساعت‎هوشمند شرکت سیتیزن انتظار می‎رود که تا انتهای سال جاری میلادی وارد باز شود و بهترین بخش این خبر این است که این ساعت با نور خورشید کار می‎کند، یعنی کاربران نیازی نیست برای دوباره شارژ کردن این ساعت‎هوشمند آن را به پریز برق بزنند. گرچه، ظاهرا این ساعت با محصولات شرکت‎هایی نظیر سامسونگ، ال‎جی، هوآوی و بسیاری از شرکت‎های دیگر فرق خواهد داشت.

با این وجود، این ساعت انتظار می‎رود آن‎قدر هوشمند باشد که بعضی از قابلیت‎های خاص را نظیر امکان هشدار دادن به کاربر در رابطه با تماس‎های ورودی، پیام‎ها و هشدارها را داشته باشد و در همان زمان این اطمینان را به وجود آورد که عملکرد اصلی خود را انجام خواهد داد، یعنی هم‎چنان عنوان یک ساعت را به دوش خواهد کشید. سایر قابلیت‎های ساعت‎هوشمند سیتیزن شامل توانایی در مشخص‎کردن مکان گم ‎شدن ساعت، اصلاح خودکار تایم‎زون‎ها و به جلو کشیدن خودکار ساعت است و هم‎چنین گفته می‎شود قیمتی در حدود 783 دلار داشته باشد.

آن‎طور که وب‎سایت Nikkei اعلام می‎کند، این اولین باری نیست که شرکت سیتیزن قصد ورود به بازار ساعت‎های هوشمند را می‎:ند. این شرکت در سال 2006 دستگاهی با قابلیت‎های “هوشمندانه” ارائه داده بود ولی به خوبی مورد پذیرش کاربران قرار نگرفت و امیدواریم که با توجه به این‎که مشتریان در دوران فعلی بیشتر به گجت‎های پوشیدنی علاقه نشان داده‎اند، ساعت‎هوشمند شرکت سیتیزن شاهد کسب موفقیت بیشتری باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال