اپل سرانجام WatchOS 2  را برای ساعت هوشمند خود منتشر کرد

دومین نسخه اصلی سیستم‌عامل اپل، برای اولین گجت پوشیدنی این شرکت یعنی اپل واچ، به همراه سیستم‌عامل موبایل این شرکت-iOS 9- 5 روز پیش عرضه شده بود، اما وجود یک مشکل نرم‌افزاری گمنام انتشار آن را به تعویق انداخت. تا اینکه امروز اپل watch OS 2 را برای ساعت هوشمند خود به صورت رسمی منتشر […]

دومین نسخه اصلی سیستم‌عامل اپل، برای اولین گجت پوشیدنی این شرکت یعنی اپل واچ، به همراه سیستم‌عامل موبایل این شرکت-iOS 9- 5 روز پیش عرضه شده بود، اما وجود یک مشکل نرم‌افزاری گمنام انتشار آن را به تعویق انداخت.

تا اینکه امروز اپل watch OS 2 را برای ساعت هوشمند خود به صورت رسمی منتشر کرد. این به‌روزرسانی ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیش‌فرض بسیاری را با خود به ارمغان آورده است که شاید مهم‌ترین آن، امکان اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت بومی و محلی باشد که می‌تواند این مفهوم را برساند که از این پس اجرای اپلیکیشن‌ها سریع‌تر بوده و قابلیت‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. حالا دیگر اپلیکیشن‌‌ها می‌توانند از Taptic Engine، شتاب سنج، حسگر ضربان قلب، بلندگو و میکروفون این ساعت استفاده کنند.

WatchOS 2 حالا چهره‌های دیگری از ساعت را نمایان کرده است؛ ویژگی‌های عالی و جذاب بیشتری رو ساعت نشان داده می‌شوند، وقتی ساعت رو دستتان نیست، حالت Nightmode جدیدی در نظر گرفته شده است و همچنین می‌تواند از روی ساعت به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. می‌توانید صفحه‌های بیشتری از Friends را روی ساعت ببینید، اطلاعات را از روی مچ دست خود انتقال دهید، از کارت اعتباری در Apple Pay استفاده کرده و همچنین از سخنگوی Siri سوالات و مفاهیم پیچیده‌تری را بپرسید.

همچنین در این به‌روزرسانی قابلیتی موسوم به Lock تعبیه شده که در زمان سرقت ساعت، آن را قفل می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال