گوشی ضدآب Archos 50 Saphir با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قیمت 220 دلار معرفی شد

هفته‎ی گذشته، شرکت فرانسوی سازنده‎ی گجت‎های هوشمند یعنی Archos یکسری گوشی اندرویدی جدید از سری گوشی‎های Helium خود معرفی کرد که تمامی آن‎ها در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد. در کنار این گوشی‎ها، این شرکت فرانسوی هم‎چنین یک گوشی ضدآب و با دوام به اسم Archos 50 Saphir را به عموم نشان […]

هفته‎ی گذشته، شرکت فرانسوی سازنده‎ی گجت‎های هوشمند یعنی Archos یکسری گوشی اندرویدی جدید از سری گوشی‎های Helium خود معرفی کرد که تمامی آن‎ها در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد. در کنار این گوشی‎ها، این شرکت فرانسوی هم‎چنین یک گوشی ضدآب و با دوام به اسم Archos 50 Saphir را به عموم نشان خواهد داد.

گوشی 50 Saphir دارای گواهینامه‎ی IP68 است، یعنی قادر به تحمل محیط آب (در عمق حداکثر 1 متر) به مدت 30 دقیقه است. با آن‎که این دستگاه واقعا محکم و با دوام به نظر می‎آید، ولی به نظر نمی‎رسد به محکمی سایر گوشی‎های مشابه در بازار باشد، از این نظر که تضمین شده است تنها سقوط‎هایی از ارتفاع 1 متری را تحمل کند.

این گوشی جدید سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 نسخه‎ی استوک را میزبانی کرده و یک باتری بزرگ با گنجایش 5000 میلی‎آمپر ساعت نیز باید مدت زمان استفاده‎ی بیشتر از 2 روز از این گوشی را تضمین کند.

سایر مشخصات این گوشی چنگی به دل نمی‎زنند از جمله یک نمایشگر 5 اینچی با دقت اچ‎دی، یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای MTK6737 شرکت مدیاتک با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی. پشتیبانی از شبکه‎ی LTE و دو سیم‎کارت نیز دیده می‎شود و در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی هستیم.

طبق اعلام شرکت Archos، گوشی‎هوشمند Archos 50 Saphir از شروع ماه اکتبر میلادی در قاره‎ی اروپا به قیمت 220 دلار موجود خواهد بود.

تصاویر این گوشی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال