با لانچر اندرویدی و جدید Hexy Luncher آشنا شوید!

زمانی که نام “لانچر اندرویدی” را بشونید، ممکن است به یاد لانچرهای معروفی همچون Go Luncher، Nova Luncher و … بیفتید. اما در مورد عرضه‌ی لانچرهای اندرویدی، هیچ‌گاه ورود یک لانچر جدید به دنیای اندروید نمی‌تواند اتفاقی بد باشد چرا که ایده‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند هر روز، بهتر از گذشته شود. این لانچر […]

زمانی که نام “لانچر اندرویدی” را بشونید، ممکن است به یاد لانچرهای معروفی همچون Go Luncher، Nova Luncher و … بیفتید. اما در مورد عرضه‌ی لانچرهای اندرویدی، هیچ‌گاه ورود یک لانچر جدید به دنیای اندروید نمی‌تواند اتفاقی بد باشد چرا که ایده‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند هر روز، بهتر از گذشته شود. این لانچر جدید توسط مغز متفکر SwiftKey ساخته شده، نرم‌افزاری که این روزها به عنوان کیبورد در بسیاری از محصولات اندرویدی و iOS در حال استفاده می‌باشد.

همانطور که از نام این لانچر مشخص است، شش ضلعی‌های این لانچر جدید حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و طراحی کاملا متفاوت آن سبب شده تا با اپلیکیشنی متفاوت با سایر اپلیکیشن‌های موجود بازار روبه‌رو باشیم. در واقع با نصب این لانچر، قادر خواهید بود تا نرم‌افزارهای مورد علاقه‌ی خود را در شش ضلعی‌های این نرم‌افزار که همانند کندوی عسل می‌مانند، قرار داده و از امکانات بسیار خوب آن بهره‌مند شوید. یکی از جذاب‌ترین امکانات این لانچر، قرار گرفتن نرم‌افزارهایی که بیش از همه استفاده می‌کنید در بخش بالای این کندو است. البته تمام موضوع نیست و Hexy Luncher توانایی پیش‌بینی کردن فعالیت شما را به این شکل که در کدام ساعت‌های مختلف در روز از نرم‌افزاری دیگر بیشتر استفاده می‌کنید، داشته و آنها را در زمان‌های مشخص، بالاتر از سایر اپلیکیشن‌ها قرار می‌دهد.

We have a new Android launcher on the block meet SwiftKey's Hexy Launcher 2 We have a new Android launcher on the block meet SwiftKey's Hexy Launcher 3 We have a new Android launcher on the block meet SwiftKey's Hexy Launcher 4

اگر دوست دارید تا لانچری را متفاوت را تجربه کنید، می‌توانید همین حالا و از طریق لینک زیر به فروشگاه گوگل مراجعه کرده و این لانچر را به صورت رایگان دانلود نمایید:

Hexy Luncher for Android

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال