توزیع ثروت توسط هوش مصنوعی با عملکرد بهتری همراه است

بررسی های اخیر نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند در حوزه های اقتصاد و امور مالی نسبت به انسان های متخصص نیز عملکرد بهتری داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی می‌تواند روشهای جدیدی را برای توزیع ثروت ابداع کند. این روش ها نسبت به سیستم های طراحی شده توسط […]

بررسی های اخیر نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند در حوزه های اقتصاد و امور مالی نسبت به انسان های متخصص نیز عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی می‌تواند روشهای جدیدی را برای توزیع ثروت ابداع کند. این روش ها نسبت به سیستم های طراحی شده توسط افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. تحقیقات جدید که توسط تیمی از محققان شرکت هوش مصنوعی دیپ مایند در بریتانیا انجام گرفته نشان می دهد هوش مصنوعی علاوه بر عملکرد خوب در مسائل پیچیده فیزیکی و زیست شناسی می تواند اهداف اجتماعی را به طور قابل تنظیم تری بهینه کند. البته این فرآیند چندان ساده به نظر نمی رسد. زیرا سیستمی که بتواند نتایج مفید برای انسان ها ارائه کند با دشواری ساخته خواهد شد. همانند موضوع بهترین روش برای حل هر چیزی در مسائل اجتماعی اقتصادی و سیاسی که اغلب بیشتر افراد با آن اختلاف نظر دارند.

در حالی که همگی از دستاورد هوش مصنوعی و دریافت نتایج شگفت انگیز در زمینه های مختلف آگاه هستیم اما از سویی در برخی موارد این هوش مصنوعی در صورت رها شدن به حال خود ممکن است نتایج اجتماعی دور از حد و کیفیت مطلوب انسان ارائه کند. به همین دلیل بازخورد انسانی میتواند به هدایت شبکه های عصبی در مسیر بهتر کمک کند.

در آزمایش های انجام گرفته یک فعالیت تمرینی سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت. در این آزمایش مشخص شد باز پرداخت پول و دریافت سود سرمایه گذاری توسط هوش مصنوعی می‌تواند نسبت به استانداردهای توزیع مجدد سنتی توسط داوران انسانی محبوب تر باشد. به گفته محققان هوش مصنوعی با بررسی می تواند مکانیزمی را کشف کند که در آن با اصلاح عدم تعادل اولیه ثروت و تحریم خودداری کنندگان از پرداخت بتوان در صورت موفقیت آرای اکثریت را نیز کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال